Eurolux se mění na Exx
Cílem vytvoření nového názvu a vizuálního stylu Exx je, aby se staly synonymem následujících klíčových hodnot společnosti: Profesionalita a odbornost, prvotřídní kvalita, flexibilita a tvůrčí přístup. Zdvojené „x“ (navíc v logu převrácené „naležato“) dává tušit, že firma nabízí vždy něco víc, než jen zkušenosti z minulých let - inspiraci a komplexní, avšak netradiční a překvapivá řešení. Celý vizuální sty je založený na nenápadné, avšak luxusní, metalické šedo-zlaté barvě. Jeho autorem je grafické Studio Najbrt.
Na exx! Eurolux mení název i vizuální styl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada