Český výrobek hlásí stoprocentní nárůst
Hlavním důvodem tohoto nárůstu je prokazatelná vyšší užitná hodnota výrobků, neboť získaná etiketa je zárukou bezpečných, nezávadných a kvalitních produktů. Jednotné logo výrobků slouží ke snadné orientaci těch zákazníků, kteří preferují domácí značky před těmi zahraničními. „Podmínkou pro udělení ochranné známky je garance, že výrobek se skutečně vyrábí na území České republiky a nepřeváží se přes půl světa“, říká ředitel projektu Leo Kolečkář.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři