Strategie.cz (Strategie.cz)
Marketing a média  |  24.09.2008 14:03:14

Sledovanost ČT1 a Novy rekordně nízká

Průměrné podíly ČT1 a Novy na sledovanosti byly v srpnu nejnižší za několik let. Důvodem byly přenosy z olypmiády, které vysílala ČT2.

Celodenní podíl ČT2 stoupl téměř jednou tolik a byl nejvyšší od skončení fotbalového mistrovství světa před dvěma lety, které ČT2 rovněž vysílala. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.

Podíl Novy přes celý den klesl v srpnu ve srovnání s červencem o 3,1 bodu na 32,4 procenta, podíl ČT1 pak o 1,7 bodu na 19,7 procenta. Naopak ČT2 zaznamenala nárůst o 5,9 bodu na 12,9 procenta. Prima si pohoršila o 1,7 bodu na 18,3 procenta.

Celodenní podíl ČT24 se zvýšil o pět setin na 1,52 procenta, podíl ČT4 Sport o 51 setin na 1,47 procenta a Nova Cinema o pět setin na 0,46 procenta. Ve všech třech případech je to jejich rekord od počátku zveřejňování údajů o těchto nových stanicích.

Sledovanost ČT1 a Novy rekordně nízká


Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:

18.04.2024  Zbyněk Stanjura v diskusním pořadu na CNN Prima News MF ČR (Ministerstvo financí ČR)
26.03.2024  Novinářské kachny mezi lety 2015 - 2020 (Na pravou míru) ec.europa.eu (Evropská komise)
28.02.2024  Výkonným ředitelem SLPV bude Michal Holas SLPV (slpv.cz)




Zobrazit sloupec