Kampaň Jobs.cz cílí na techniky
„V této kampani se zaměřujeme zejména na strojaře, o ty je na trhu práce spolu s IT pracovníky největší rvačka,“ říká člen autorského týmu kampaně Jaroslav Černý. Reklamní sdělení je jako vždy u Jobs.cz konceptuální, formou sugestivních sloganů, které chtějí cílovou skupinu přivést na myšlenku, že vysněná práce existuje na dosah ruky.
Cílem kampaně není prý jen zvýšit preference značky, ale hlavně pobídnout lidi, aby využívali technologických zlepšováků pro hledání práce – zejména JobsAgent neboli službu automatického prohledávání pracovních nabídek. Tu v současnosti na Jobs.cz používá přes 100 tisíc lidí, což je stoprocentní nárůst oproti lednu letošního roku.
Komplexní reklamní kampaň, která zahrnuje sponzoring TV pořadů na ČT a Nově, billboardy ve velkých městech a na D1 nebo printy, si společnost LMC vytvořila sama, bez pomoci agentury. Cílit bude také pomocí BTL. Zde vytvořila LMC kreativní koncept s mottem „to nejtěžší při hledání nové práce je uvázat si kravatu na přijímací pohovor...“ V neposlední řadě bude pochopitelně využito online prostředí. Kampaň, začíná 15.září a potrvá šest týdnů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.06.2024 Vyplatí se ještě investovat do Nvidie, Applu…
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Zdraží barel ropy brent na 90 dolarů? Co to znamená pro benzín a naftu?
Ali Daylami, BITmarkets
Štěpán Křeček, BHS
Druhá inflační vlna není na obzoru. Inflace se vrací ke svému cíli
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Pomerančový džus jen pro bohaté? Cena kontraktů dosáhla historického maxima
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla