Budvar podporuje image
Budvar zdůrazňuje, že používá původní ingredience bez náhražek, originální proces vaření a 90 dnů ležení. Centrálním námětem kampaně je kontrast mezi životem piva a lidí. Zatímco výroba piva podléhá přísným pravidlům, lidé žijí uvolněně a k jejich radostem má patřit i konzumace Budvaru. Spotřebitelé tak uvidí slogany jako „Na rozdíl od lidí já přicházím na svět 3 měsíce“ nebo „Na rozdíl od lidí mně je v chládku dobře“. Kampaň se skládá z TV spotu, outdooru a masivní podpory v tisku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři