McDonald's dostane novou image
Pod zlatým obloukem ve tvaru písmene M se v řetězci restaurací rychlého občerstvení McDonald's připravuje zemětřesení. Jeho původcem má být Steve Easterbrook, dosud šéf britské pobočky společnosti; prvního září usedl do křesla šéfa pro globální branding (global chief branding officer); bude odpovědný přímo provoznímu bossovi Donu Thompsonovi. Ten si od nově zavedené funkce slibuje změnu image firmy, která na reklamu ročně vydá téměř dvě miliardy dolarů.
McDonald's tak reaguje na zvýšenou marketingovou aktivitu ve své branži. Zámořští konkurenti – Arby's, Wendy's, Denny's, Red Lobster – přes léto hojně měnili reklamní agentury, míchali sestavami svých marketingových týmů a přicházeli s novými kampaněmi. Stálý hit lorda Sandwiche – pokrm ve formátu plátek chleba, plátek masa, plátek chleba – však dosud zůstává nezměněn.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři