IKEA BILLBOARDEM MATE ŘIDIČE
„Brno znám výborně, ale tento billboard mě zarazil. Opravdu jsem v prvním okamžiku myslel, že nájezd na dálnici je zavřený, a začal promýšlet náhradní trasu,“ řekl pro regionální deník profesionální řidič Jan Hájek z Brna. Billboard totiž navádí řidiče směrem k obchodnímu domu tak, že jsou na něm červeně přeškrtnuté nájezdy na obě dálnice.
Přestože plakát není zelený s bílým písmem a nevypadá jako dálniční dopravní značka, považuje jej ředitel divize bezpečnosti Centra dopravního výzkumu Jindřich Frič za nebezpečný a za značení zaměnitelný. „Vím, o který billboard jde a řidiči by neměli být takto mateni. Musejí být schopni jasně rozlišit, zda se jedná o dopravní značení, nebo o reklamu. Podél této důležité silnice by měly být pouze informace, které jsou pro řidiče podstatné,“ kritizoval podobu billboardu Frič.
Vedení společnosti IKEA se brání, že plakátem nechtělo zmást řidiče, ale jen oslovit své zákazníky. „Rozhodně nechceme ostatním řidičům měnit směr a cíl cesty. Není v tom špatný úmysl, nechceme nikoho plést,“ uvedla tisková mluvčí IKEA Jindra Valová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory