IKEA BILLBOARDEM MATE ŘIDIČE
„Brno znám výborně, ale tento billboard mě zarazil. Opravdu jsem v prvním okamžiku myslel, že nájezd na dálnici je zavřený, a začal promýšlet náhradní trasu,“ řekl pro regionální deník profesionální řidič Jan Hájek z Brna. Billboard totiž navádí řidiče směrem k obchodnímu domu tak, že jsou na něm červeně přeškrtnuté nájezdy na obě dálnice.
Přestože plakát není zelený s bílým písmem a nevypadá jako dálniční dopravní značka, považuje jej ředitel divize bezpečnosti Centra dopravního výzkumu Jindřich Frič za nebezpečný a za značení zaměnitelný. „Vím, o který billboard jde a řidiči by neměli být takto mateni. Musejí být schopni jasně rozlišit, zda se jedná o dopravní značení, nebo o reklamu. Podél této důležité silnice by měly být pouze informace, které jsou pro řidiče podstatné,“ kritizoval podobu billboardu Frič.
Vedení společnosti IKEA se brání, že plakátem nechtělo zmást řidiče, ale jen oslovit své zákazníky. „Rozhodně nechceme ostatním řidičům měnit směr a cíl cesty. Není v tom špatný úmysl, nechceme nikoho plést,“ uvedla tisková mluvčí IKEA Jindra Valová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla