MATHER BUDE PROPAGOVAT RAGBY
Kampaň s cílem oslovit a především přivést do klubů nové příznivce českého ragby začne na začátku příštího roku. S ohledem na finanční možnosti České rugbyové unie kampaň zahrnuje především propagaci v hospodách, restauracích a barech, a to formou instalace speciálních POS materiálů. „Ragby v České republice bojuje o své příznivce ve stejné skupině lidí jako fotbal, proto se v komunikaci snažíme vymezit právě vůči fotbalu a ve vizuálech velmi jednoduše ukazujeme hlavní rozdíl mezi fotbalem a ragby – ragby je sportem pro skutečné muže,“ doplňuje k záměrům komunikace František Mareš z agentury Mather Communications. Distribuci na jednotlivá místa zajistí samotní hráči a fanoušci českého ragby.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory