REHABSTUDIO PRO DORITOS COLLISIONS (26.8.2008) (26.8.2008)
S myšlenkou kampaně, která originálním způsobem předvádí snack Doritos Collisions, kde se v jednom balení nacházejí vždy dvě různé příchutě, přišla londýnská reklamní agentura AMV BBDO. Agentura rehabstudio měla na starosti její internetovou část. rehabstudio má kompletně online propojené pobočky v Praze, Londýně a Belfastu, které tak mohou plně spolupracovat na jakékoli zakázce. Kreativní ředitelka rehabstudia Alena Gubíková je též zakládající členkou agentury Konektor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory