V USA sledoval olympiádu v TV rekordní počet diváků
Divácký zájem podle očekávání kulminoval při plaveckých závodech s účastí Michaela Phelpse. Například polohovou štafetu na 4x100 metrů, v níž získal své rekordní osmé zlato, sledovalo v jeden moment 31,1 milionu Američanů. NBC tím překonala svůj 18 let starý divácký rekord. Organizátoři vyšli stanici vstříc a kvůli časovému posunu se plavecká finále konala netradičně dopoledne místního času.
Za exkluzivní práva pro americký trh zaplatila NBC zhruba 14,34 miliardy korun, přesto si její šéfové mohou mnout ruce. Příjmy díky rekordnímu diváckému zájmu přesáhly 17,5 miliardy korun. Cena půlminutového spotu v hlavním vysílacím čase stála v přepočtu 12 milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři