Mather Activation s Pepsi Max na Segway
SAMPLING: „Agenturu Mather Activation jsme si vybrali na základě originality nápadů,“ vysvětluje Jiří Jindra, marketingový manažer General Bottlers. Pepsi tým v letním samplingu nabízí nejen vychlazený nápoj, ale i zkoušku jízdy na vozítku Segway. Zájemci si mohou nechat svoji jízdu natočit na video a ze serveru ji pak přeposlat svým známým. Akce Rozjeď to s Pepsi Max na Segway probígá ve 40 promo-dnech v průběhu července a srpna. Pepsi tým se objevil či objeví především v českých letních resortech jako jsou Slapy, Lipno nebo Máchovo jezero, ale i na festivalech MFF Karlovy Vary, Summer of Love nebo na cyklo a inline stezkách po České republice. Pětičlenný tým má upoutávat pozornost jízdami na Segway a zároveň nabízet Pepsi Max s mottem „žádný cukr, maximální chuť“. Toto letní promo navazuje na jarní akci, která sestávala z flashové hry na webu a a odpálení plechovky Pepsi Max v prodejnách Kenvelo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz