Discovery Science od dubna v novém balení
TV: Stanice, kterou v současné době sleduje 29 milionů domácností po celém světě, z toho 14 milionů v Evropě, představí svým divákům nový seriál a zajímavé programy věnované moderním technologiím. Cílem těchto programů je především ukázat, jak moderní technologie ovlivňují náš každodenní život - od velkých a význačných objevů až po jednoduché, ale důležité maličkosti. V souvislosti s uvedením nových pořadů se chystá i změna programové struktury. Například čtyři zbrusu nové seriály, které stanice začne vysílat od dubna, ukazují vliv vědy i moderních technologií na náš každodenní život, ale zároveň poukazují na problémy, které se mohou zdánlivě jevit jako nedůležité.Změna má odrážet nejnovější trendy, kdy se populárně-vědecké pořady stávají doslova masově oblíbenými. Stanice také představí nové logo, jehož vizuální podoba byla inspirována periodickou tabulkou prvků. „Vědecké pořady se staly masově oblíbené a dokáží oslovovat i generaci, jež vyrostla na aplikacích jako je například Facebook. Tito mladí lidé nacházejí ve vědě inspiraci, neboť si uvědomují, co všechno jim věda a moderní technologie umožňují. Naší cílovou skupinou jsou muži ve věku 18 až 39 let, kteří se zajímají o nejnovější vědecké objevy a osobnosti, které za těmito objevy stojí. Samozřejmě nezapomínáme ani na mladé lidi, kteří se prostě jen zajímají o nové technologie a zařízení, která byla na jejich základě vyvinuta. Nová podoba Discovery Science se tedy snaží vycházet svým divákům vstříc a nabízet jim přesně takový pohled na vědu a moderní technologie, jaký mají oni sami. Zároveň ale přináší pohledy a myšlenky zcela nové a neotřelé. Chceme lidem ukázat, jak věda a technologie ovlivňují náš každodenní život, ale naším cílem je i ty nejvšednější věci podávat poutavým a zábavným způsobem,” říká viceprezidentka pro programovou strukturu regionu EMEA Marian Williams.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři