Bonaqua znovu a nově
Hlavní cílovou skupinou kampaně jsou spotřebitelé orientovaní na image, tedy lidé, kteří reagují na módu a trendy a kladou důraz na kvalitu a dobrý vkus.
„Všechny prvky proměny značky prošly několika koly kvalitativního i kvantitativního testování. Záměrem bylo vytvořit dlouhodobě fungující model pro výrobu balené vody v podmínkách konkurenčně velmi náročných trhů v České a Slovenské republice,“ uvedl Zdeněk Vilímek, ředitel pro komunikaci a vnější vztahy společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.07.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty zdražují. Čeká nás druhé nejdražší léto v historii?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Měnící se trh s diamanty: Pravé diamanty nemusí být zcela věčné
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets