Nová pravidla pro TV reklamu
Směrnice na jaře prošla Evropským parlamentem a v květnu ji schválili ministři členských zemí. Norma nazvaná „Audiovisual Media Services Directive“ by měla začít platit začátkem příštího roku a hlavním přínosem by mělo být: dělní vysílání na lineární (běžné telvizní) a „on-demand“, dále nastavuje měkčí pravidla provozovatelům nelineárních médií, přesně definuje užití product placementu a celkově omezuje reklamu jak časově, tak obsahově. Měkčí pravidla pro neilneární vysílání vyplývají přímo z podstaty principu „on-demand“, divák si sám vybírá co shlédne a proto podle eurokomisařky Viviane Redingové neexistuje ospravedlnitelný důvod pro regulaci tohoto obsahu vysílání. S výjimkou veřejného zájmu, jako je například ochrana menšin před diskriminací.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz