SPIR doporučuje sjednocení reklamních formátů
Dokument udává základní formáty display, pop-up, textové a video reklamy, pojmenovává je, určuje jejich maximální datovou kapacitu a definuje ovládací a ostatní prvky. Standarty jsou pouze doporučením, zástupci SPIR však doufají, že si jimi, v zájmu celkového pozdvižení úrovně internetové reklamy u nás, bude řídit většina subjektů na trhu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři