EURO RSCG LIFE pro Normaderm
Cílem kampaně je informovat stávající a potenciální spotřebitelky o účincích této řady a zejména „nočních“ přípravků, formou aktuální speciální nabídky v podobě balíčku sedmidenní péče o pleť za zvýhodněnou cenu. Na podporu kampaně vytvořila agentura adaptaci atraktivního visuálu, který komunikuje speciální nabídku Normaderm formou televizních spotů a ve vybraných ženských časopisech. V lékárnách, kde jsou přípravky Normaderm výhradně prodávány, je kampaň podpořena speciální promo nabídkou sedmidenní péče v podobě balíčku, který zahrnuje minipřípravky řady Normaderm (krém pro den a noc, termální vodu aj.). Kampaň probíhá v České a Slovenské republice.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři