AETNA pro KLIMATEX
Spolupráce odstartovala důkladným rebrandingem značky – počínaje novým logem a konče redesignem prodejen. Klíčovým úkolem AETNY je repozicovat značku KLIMATEX jako špičkovou produktovou značku funkčního prádla a oděvů. Doposud byl KLIMATEX, člen nedávno založeného sdružení České značky, vnímán zákazníky pouze jako technologický pojem nebo jako materiál.
„Dřívější komunikace neměla dlouhodobě ani tvar, ani směr, ani unikátní myšlenku. Pro zákazníka jsme vzduch. A proto chceme být vidět ve větších městech, na ulicích, mezi lidmi. Blíž k našim zákazníkům. Nejenže budujeme konvenčně značku v kinech, na CLV a v jejich oblíbených časopisech, ale taháme zákazníky za rukáv prostřednictvím guerilly a eventů,“ poodhalil strategické plány značky KLIMATEX Jiří Procházka, který má ve společnosti KLIMATEX na starosti marketing a PR.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory