Reklamní síť SUN rozšířena
Internetová reklamní síť SUN (Strong Unique Network) provozovaná společností ARBOmedia pokračuje v profilování portfolia zastupovaných serverů směrem k webům oslovujícím uživatele s vyšším socioekonomickým profilem a nadprůměrnou aktivitou na internetu. Stávající portfolio SUN je tvořeno 16 internetovými servery. „Síť SUN od vstupu nových členů očekává nejen nárůst počtu zasažených uživatelů internetu, ale především další posílení obsahové orientace sítě. Nové servery přispějí také k posílení stávajících ‚balíčků‘ nabízejících vysoce afinní zásah vybraných cílových skupin tzv. SUN packů v oblastech business, volný čas, auto-moto, IT a sport,“ sdělil Štěpán Wolde z ARBOmedie. Souhrnná návštěvnost SUN by se po začlenění nových serverů měla pohybovat nad úrovní 1,5 milionu reálných uživatelů měsíčně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři