(Kurzy.cz)
Výdaje na TV reklamu v prosinci stouply o 25 %
Hrubé výdaje na televizní reklamy podle firmy TNS A-Connect v prosinci 2006 stouply o 25 % r/r na 2,0 mld. Kč.
Milan Vaníček
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti 25 5457 (vzor číslo 27)
- Státní svátky Prosinec 2024
- Výdaje na TV reklamu v prosinci stouply o 25 %
- Výdaje na TV reklamu loni stouply o 14 %
- TNS - hrubé výdaje na TV reklamu v květnu stouply na 2,35 mld.Kč
- TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
- Výdaje na reklamu stoupnou o 3,2 procenta
- Výdaje na internetovou reklamu stouply
- Výdaje za online reklamu stouply (27.11.2008)
- Obchodní řetězce zvýšily výdaje na TV reklamu
Prezentace
05.12.2024 K nejprodávanějšímu telefonu sezony tablet zdarma.
28.11.2024 Nejlepší chytré hodinky na světě jsou Samsung.
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Černý pátek skončil, spotřebitelé utráceli více přes e-shopy, tržby v kamenných obchodech klesly
Štěpán Křeček, BHS
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory