(Kurzy.cz)
CME: TV Nova stále ztrácí podíl na reklamním trhu
Podle ARBO Media a TNS A-Connect, celkové výdaje společnosti na televizní reklamu v 1. pololetí 2006 vzrostly meziročně o 14,6 % na 11.3 miliardy Kč. Z toho 5.56 miliard Kč šlo na vrub TV Nova, což znamená meziroční snížení o 1.34 miliard. Naopak, výdaje na reklamní vysílání na Primě vzrostly o 138,8 %, na 3,93 miliard Kč, na ČT o 38,7 %, což znamená 1,79 miliard Kč. Jinými slovy, podíl na reklamním trhu TV Nova se snížil na 47.6% ze 70.1%, zatímco podíl TV Prima vzrostl na 40.3% z 18.3%. (Reuters)
Tyto zprávy potvrzují klesající trend podílu na reklamním trhu TV Nova, který je dost výrazný již od loňského roku.
Jakub Židoň
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Charu Chanana, Saxo Bank
Mgr. Timur Barotov, BHS
Peněz bude stále více: Investování již není možnost ale nutnost!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti