Čtyřicítka významných klientů skupiny GfK využila nabídky vyzkoušet si internetový průzkum GfK CAWIbus. Akce pod názvem CAWIbus for FREE v sobě skrývala lákavou nabídku otázek zdarma v jedné z jarních vln multiklientského online průzkumu.
Kampaň CAWIbus for FREE se uskutečnila u příležitosti 15 let založení společností GfK Praha a INCOMA Research. Terén multiklientského průzkumu proběhl v měsíčním intervalu ve třech vlnách, a to od dubna do června.
Společnost GfK je potěšena především pozitivními ohlasy klientů na proběhlou akci. Nezřídka byly klienty zmiňovány hlavní přednosti internetového dotazování: „Rychlé a flexibilní. V budoucnu jistě využijeme.“ nebo „Skvěle se hodí na průzkumy, ve kterých si přejeme ověřit názor internetové generace.“
Zde si můžete prohlédnout tiskovou zprávu jednoho z klientů, který nabídky CAWIbus for FREE využil: tisková zpráva Radio TV.
GfK CAWIbus je pravidelné multiklientské online dotazování reprezentativního vzorku internetové populace ČR využívající techniku CAWI (Computer Assisted Web Inteviewing). Vzorek 500 respondentů reprezentuje uživatele internetu ve věku 12-79 let a je tvořen na základě stratifikovaného náhodného výběru z internetového panelu GfK Online klub.
Znalost základních informací o respondentech a výhody online dotazování činí GfK CAWIbus efektivním, cenově i časově výhodným nástrojem pro zjišťování spolehlivých a aktuálních informací o internetové populaci.
Skupina GfK v ČR
Skupina GfK v ČR (GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult) je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Pro další informace navštivte naše internetové stránky: www.gfk.cz, www.incoma.cz.
GfK Group
GfK Group je celosvětově pátou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí v pěti obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology, Consumer Tracking, Media a HealthCare. Společně s původní společností NOP World (získanou 1. června 2005) dosáhla GfK Group za finanční rok 2005 obrat 937.3 milionů EUR. Ke 13 společnostem, které mají své sídlo v Německu, patří do skupiny přes 130 dceřiných společností a poboček působících v 70 zemích světa. V současné době má GfK více než 7 500 zaměstnanců, z toho jich 80 % pracuje mimo Německo. Pro další informace navštivte naše webové stránky: www.gfk.com.
Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
Custom Research |
Informační servis o vývoji, pozici a péči o produkty a nabídky služeb zaměřené na optimalizaci mixu marketingové politiky aktivit a k řízení produktových a firemních značek, jakož i k loajalitě spotřebitelů. Více viz: www.gfkcr-ww.com |
Retail and Technology |
Informační servis k otázkám marketingu, logistiky a odbytu v průmyslu a obchodu, působících na trhu spotřební techniky. Více viz: www.gfkms.com |
Consumer Tracking |
Informační servis k otázkám trhu a marketingu dotýkajících se každodenního nákupního rozhodování a spotřebitelských zvyklostí. Poskytování informací o zboží a službách z oblasti FMCG a SMCG. Více viz: www.gfkcs.com |
Media |
Informační servis o chování a postojích uživatelů médií. Nejde přitom jen o kvantitativní analýzy diváků, čtenářů posluchačů, ale i o kvalitativní studie zaměřené na jejich akceptaci, preference a vybavování si mediálních obsahů. Více viz: www.gfk.com |
HealthCare |
Informační servis k otázkám vývoje produktů, komunikace, image a cenových vazeb léčiv, tržní pozice a spokojenosti zákazníků, měření množství a obratu použitých materiálů a produktů u zubních lékařů a laboratoří, měření spotřeby veterinárních léčiv. Více viz: www.gfk.com |
Další informace:
|