Které finanční servery jsou nejnavštěvovanější a jak si vedou proti tištěným médiím ?
Které finanční servery jsou nejnavštěvovanější ?
Tuto otázku si klade hodně uživatelů, ale i reklamních agentur. Uživateli je prakticky jedno, jakou má jeho oblíbený server návštěvnost, čili kolik dalších uživatelů sleduje onen server. Samotnému serveru to samozřejmě jedno není, neboť reklamní příjmy jsou na této veličině do jisté míry závislé. Proto čas od času jsme svědky deformovaných či ne zcela pravdivých zpráv, kterými se snaží jednotlivá média „navyšovat“ nebo jinak upravovat své statistické výsledky. Tato nefouknutá data se pak snaží propagovat a tím i získat více finančních prostředků z reklamy. V nedávné době vyšla podobně pokroucená zpráva ze společnosti Internet Info a protože nesouhlasíme s jejím obsahem, uvádíme inzerovaná čísla na pravou míru.
Možná za nepochopením vězí jen špatná orientace na poli finančních webů, resp. definice takového média. Co je vlastně finanční server? Je to zpravodajský server píšící převážně o ekonomice nebo to je server, který klientovi nabízí víc než jen ekonomické zpravodajství, např. online informace o investičních příležitostech, informace o bankovních službách, pojištěních, daních, atd… První skupinou jsou spíše zpravodajské servery a proto by měly tyto servery svou návštěvnost porovnávat s ostatními zpravodajskými servery a nikoliv s finančními servery. Samotné finanční servery se pak mohou dále dělit dle zaměření na investiční, či obecné, i toto dělení však může být zavádějící, nicméně to je už na uživatelích a reklamních agenturách.
Jak tedy vypadá nejaktuálnější srovnání finančních serverů ? Nabízíme výsledky Netmonitoru z března 2006.
UV – počet unikátních návštěvníků
PV – počet shlédnutých stránek
Jak si vedou tato online média oproti klasickým tištěným mediím ?
Tabulka ukazuje porovnání ekonomicky zaměřených týdeníků proti největšímu finančnímu serveru. Uvedená data jsou za týden. Data vycházejí z Media projektu za 2-4. kvartál(poslední auditovaná data) a z Netmonitoru březen 2006
Poslední zprávy z rubriky O nás:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Proč evropské akcie zaostávají za americkými? A jaký je výhled?
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?