Nová platforma k měření reklamy
Výzkumná společnosti Information Resources Inc. představila novou platformu pro měření efektivity online reklamy a její vliv na offline prodeje. Služba vznikla ve spolupráci s výzkumnými společnostmi comScore, Dynamic Logic a [x+1], a společnostem z oblasti baleného zboží, retailu a zdravotnictví a umožňuje měřit efektivitu online kampaní. ComScore a Dynamic Logic nabízejí proprietární metody trasování a zlepšování efektivity online reklamy, například vytvořit spotřebitelské profily a učinit odhady návratnosti. Služba IRI umožňuje společnostem analyzovat chování spotřebitelů online a doručit jim reklamu na více webech. Podobný pokus učinil již v roce 2003 Yahoo a ACNielsen, když uvedli program Consumer Direct.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz