![](https://zpravy.kurzy.cz/obrazky/46/97746-druhy-rocnik-specializovaneho-workshopu-cima-marketing-research--intelligence-2004/cima_logo.jpg)
Druhý ročník specializovaného workshopu CIMA, Marketing Research & Intelligence 2004
CIMA – Český institut pro marketing odstartoval v loňském roce nový program na podporu rozvoje marketingového řízení v ČR. Jedná se o jednodenní specializované workshopy, jejichž program zabezpečují čelní odborníci ve spolupráci s vybranými experty z praxe. Další ze série workshopů CIMA je věnován problematice marketingového výzkumu a informací na podporu marketingového řízení a navazuje na loňské velmi úspěšné setkání s marketingovým expertem Peterem Kukackou, který v minulosti pracoval na řadě managerských pozic (mj. marketingový ředitel firmy Masterfoods pro střední Evropu). Jde o novou verzi tréninku a mohou se ho tedy zúčastnit i absolventi loňského workshopu.
Workshop je zaměřen na způsoby práce s marketingovými daty a jejich použití při řešení různých typů marketingových problémů od monitoringu trhu až po optimalizaci komunikační strategie.
Workshop je určen zejména pro marketingové specialisty a managery v juniorských pozicích, zúčastnit by se ho však měli všichni, kteří se chtějí dozvědět, co je nového v této oblasti a diskutovat možnosti lepšího využití marketingových informací s experty, kteří mají zkušenost z klientské i agenturní strany trhu.
Seminář se odehraje v Praze dne 6.10.2004 a v Brně dne 10.11. 2004.
Organizací workshopu je pověřena společnost INCOMA Consult.
Podrobnější informace zde, příp. na infolince 251 117 529 (Miroslav Sýkora, sykora@incoma.cz). |