Věra Stárová (GfK-Praha)
Marketing a média  |  03.03.2004 13:37:37

Konference Print & Packaging 2004: druhý ročník setkání marketingových profesionálů s dodavateli


Mezi klíčové činnosti marketérů patří vývoj a redesign obalů a příprava tiskových materiálů. Aktivity tohoto typu mají významné technologické a ekonomické aspekty, do popředí se však zákonitě stále silněji dostávají otázky marketingové optimalizace, zejména pak provázání na potřeby zákazníků a konsistentní propojení na značkovou a komunikační strategii daného výrobce.

INCOMA Consult, poradenská firma specializovaná na oblast marketingu, se s ohledem na tyto tendence rozhodla v loňském roce založit systém pravidelných odborných setkání marketingových specialistů, věnovaných právě problematice obalů a tisku.

Po úspěšném loňském prvním ročníku, konaném ve spolupráci s veletrhem Embax-Print v Brně, se letos tato odborná událost stěhuje do Prahy, kde sídlí většina jejích potenciálních návštěvníků. Konference se pod názvem Print & Packaging 2004 uskuteční dne 14.4.2004 v TOP hotelu Praha.

Program této akce byl připraven tak, aby zaujal širokou škálu marketingových specialistů i další osoby podílející se na řízení procesu vývoje obalů a na přípravě tisku (marketing manager, brand manager, product manager, trade marketing manager, ale též zástupci centrálního nákupu). Na konferenci proto vystoupí jak zástupci klientské strany trhu (INTERSNACK, TetraPak, TESCO Stores), tak reprezentanti dodavatelů podpůrných služeb (design, marketingový výzkum, strategické poradenství, právní expertiza) a obalových materiálů. Obdobně jako na loňské konferenci bude velký prostor věnován prezentaci konkrétních případových studií a diskusi o praktických aspektech každodenního businessu.

Organizátoři předpokládají, že mezi účastníky konference Print & Packaging 2004 bude i řada zástupců dodavatelské strany trhu (grafická studia, tiskárny, dodavatelé materiálu a technologií, reklamní a komunikační agentury), a dále i nezávislí experti (marketingoví poradci a výzkumníci) a odborní novináři. Na základě  zkušeností z minulého ročníku a ostatních konferenčních projektů INCOMA Consult  lze očekávat  cca 150 účastníků.

Hlavním mediálním partnerem je časopis Strategie. Generálními partnery konference je společnost GfK Praha. Odborným garantem je CIMA – Český institut pro marketing.

Podrobnější informace o konferenci je připraven podat Milan Švihla,
vedoucí organizačního výboru konference, INCOMA Consult, Barrandov Business Centre, Geologická 2,
152 00 Praha 5, tel: 603 289 037.

Aktuální zprávy o konferenci jsou průběžně k dispozici na www.marketingmanagement.cz.


On-line Shop
- prodej dovolených, stavebního spoření a hypoték, PF a připojení k internetu

Pro bližší info klikněte na malé obrázky.







Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688