Visa Bank Branch of the Year 2024 – historicky první kolo soutěže ocenilo nejlepší tuzemské bankovní pobočky
Zákaznická zkušenost v bankovnictví se stává klíčovým faktorem úspěchu. V době, kdy klienti očekávají moderní a vstřícné prostředí, reaguje trh soutěží Visa Bank Branch of the Year. Ta oceňuje bankovní pobočky, které se nejlépe starají o své klienty. Po prvním kole hodnocení, které proběhlo v posledním čtvrtletí roku 2024, byly vyhlášeny první tři nejlepší pobočky.
Po pečlivém hodnocení odbornými porotci zvítězila bankovní pobočka Komerční banky na adrese Za Ženskými domovy v Praze. Druhé místo obsadila ČSOB na Radlické v Praze a na třetí příčce se umístila UniCredit Bank na Náměstí republiky taktéž v Praze. Vítěz zaujal především díky přátelskému a modernímu prostředí (má čisté linie, vzdušné prostory, zeleň, tlumené osvětlení a materiály v souladu s filozofií banky, kde je kladen důraz na udržitelnost) vytvářející příjemnou atmosféru. Velkým plusem je chytrý greeter, který je schopen klienty navigovat, odbavit základní servis či poradit. A v neposlední řadě toalety pro klienty včetně občerstvení formou kávy a vody.
„Bankovní pobočky se v posledních letech proměňují doslova před očima. Moderní design, integrace nových technologií a rostoucí orientace na klientský komfort jsou klíčové faktory, které ovlivňují spokojenost i loajalitu klientů. Soutěž Visa Bank Branch of the Year je nejen významným oceněním, ale také inspirací pro celý sektor,“ uvedl Jiří Beran, Managing Partner společnosti Instore Consulting EU, která je pořadatelem soutěže a dodává: „Je to povzbuzení pro všechny banky, aby se zaměřily na neustálé zlepšování klientské zkušenosti a investovaly do modernizace svých poboček“.


Cílem soutěže, jejímž titulárním partnerem je společnost Visa, je vyzdvihnout kvalitní práci bankovních týmů, které stojí za modernizací poboček a oceňovat bankovní poradce, kteří denně čelí rostoucím očekáváním klientů. „Visa se dlouhodobě zaměřuje na to, jak usnadnit lidem každodenní život. Pobočky, které se opravdu věnují potřebám klientů a vytváří pro ně příjemné moderní prostředí, si proto zasluhují naši pozornost. Soutěž Visa Bank Branch of the Year je skvělou příležitostí, jak ocenit ty nejlepší a inspirovat celý sektor k neustálému zlepšování,“ říká Petr Polák, country manažer společnosti Visa pro Českou republiku.
Co klienti požadují
Pobočky bank se hodnotí podle devíti hledisek. Kritéria vycházejí z nejlepší praxe maloobchodních prodejen a zohledňují moderní trendy v bankovnictví. Hodnotí se exteriér a interiér pobočky, technologické vybavení, ale i detaily jako dostupnost občerstvení nebo toalet. Důležitou součástí hodnocení je i rozhovor s manažerem pobočky.
„Klienti stále preferují osobní kontakt s bankou a kamenné pobočky tak hrají důležitou roli. Banky si to uvědomují a investují do modernizace a zlepšování klientské zkušenosti. Soutěž je platformou, kde mohou banky ukázat své úsilí a inspirovat se navzájem,“ dodává Jiří Beran. Visa Bank Branch of the Year tak vyzdvihuje kvalitní práci designérů, inovativní přístupy bankovních týmů a snahu o neustálé zlepšování zákaznického zážitku.
Banky se zaměřují na detaily
Po prvním kole hodnocení je zřejmé, že banky věnují stále větší pozornost každému detailu interakce s klientem na pobočce. Díky detailnímu mapování cesty zákazníka získávají cenné informace o tom, jak odstranit případné překážky, zlepšit spokojenost klientů a budovat jejich loajalitu. Pozitivní zákaznická zkušenost je dnes nejen základem spokojenosti, ale i klíčovým prvkem odlišení od konkurence. Klienti očekávají stejně komfortní a příjemné prostředí, jaké znají z moderních obchodních center, a zároveň personalizované služby, které reflektují jejich individuální potřeby.
Visa Bank Branch of the Year je prestižní ocenění, které přináší společnost Visa, lídr v oblasti digitálních plateb, do České republiky. Cílem soutěže je vyzdvihnout nejlepší kamenné pobočky bank – nejen z pohledu designu a modernizace, ale především z hlediska zákaznického zážitku a technologické vyspělosti.
Hodnotí se nejen práce designérů a centrálních týmů bank, které stojí za inovacemi poboček, ale i jejich schopnost držet krok s rostoucími nároky klientů. Klíčovou roli v soutěži hrají také bankovní poradci, kteří musejí splňovat stále vyšší očekávání zákazníků zvyklých na moderní prostředí obchodních center, experience center mobilních operátorů či showroomů elektroniky a automobilů.
Soutěž Visa Bank Branch of the Year proto nehodnotí pouze vizuální a funkční stránku poboček, ale zaměřuje se na komplexní zákaznický zážitek – od prvního dojmu až po digitální propojení s mobilními aplikacemi. Která banka nastaví nový standard pro moderní bankovnictví?
Více o soutěži najdete zde: www.mistoprodeje.cz/o-soutezi-visa-bank-branch-of-the-year
Další zprávy o bankách
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Státní svátky 2024
- Prázdniny 2024/2025 nezveřejněny
- Aktuální změny ve výpočtu čisté mzdy v roce 2024. O kolik se vám zvýší čistá mzda?
- Daň z nemovitých věcí - formulář 2024
- Minimální mzda 2024
- Nezabavitelná částka 2024 - kalkulačka: snížení normativních nákladů
- Předdůchod 2024 - kalkulačka: na 5 let předdůchodu musíte naspořit 763.680 Kč.
- Daň z příjmů fyzických osob - formulář 2024
- Daň z příjmů FO ze závislé činnosti - formulář 2024
- EUR průměrné kurzy 2024, historie kurzů měn
- Kurzovní lístek Komerční banka, Kurzovní lístky bank
- Erste Bank ve Vídni - aktuální graf akcie Erste Bank ve Vídni v bodech
Prezentace
17.03.2025 Firmy a podnikatelé si loni půjčili 168…
14.03.2025 MacBook za polovinu. V Česku je nová služba,…
10.03.2025 Nejpopulárnější Samsung má nástupce.