Návrh rozpočtu Ministerstva financí na rok 2025 a střednědobého výhledu na roky 2026 a 2027
Schválený rozpočet 2024 | Očekávaná skutečnost 2024 | Návrh rozpočtu 2025 | Návrh SDV 2026 | Návrh SDV 2027 | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Souhrnné ukazatele | ||||||
Příjmy celkem | 339 138 739 | 370 640 650 | 1 345 588 129 | 116 503 000 | 116 503 000 | |
Výdaje celkem | 2 365 613 739 | 2 816 088 036 | 2 677 669 269 | 2 438 584 140 | 2 454 936 780 | |
Specifické ukazatele - příjmy | ||||||
Daňové příjmy 1) | 0 | 260 459 | 0 | 0 | 0 | |
Příjmy z pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
v tom: | pojistné na důchodové pojištění | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
pojistné na nemocenské pojištění a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Nedaňové příjmy, kapitálové příjmy a přijaté transfery celkem | 339 138 739 | 370 380 191 | 1 345 588 129 | 116 503 000 | 116 503 000 | |
v tom: | příjmy z rozpočtu Evropské unie bez společné zemědělské politiky celkem | 204 839 410 | 179 125 747 | 211 997 566 | 0 | 0 |
příjmy z prostředků finančních mechanismů | 17 796 329 | 16 795 726 | 17 087 563 | 0 | 0 | |
ostatní nedaňové příjmy, kapitálové příjmy a přijaté transfery celkem | 116 503 000 | 174 458 718 | 1 116 503 000 | 116 503 000 | 116 503 000 | |
Specifické ukazatele - výdaje | ||||||
Výdaje na zabezpečení úkolů finanční správy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Výdaje na zabezpečení plnění úkolů ústředního orgánu | 2 365 613 739 | 2 816 088 036 | 2 677 669 269 | 2 438 584 140 | 2 454 936 780 | |
Výdaje na zabezpečení úkolů celní správy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
v tom: | sociální dávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
výdaje na činnost celní správy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Správa majetku státu a právní zastupování státu ve věcech majetkových | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Výdaje na zabezpečení činnosti Kanceláře finančního arbitra | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Výdaje na zabezpečení činnosti Finančního analytického úřadu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Průřezové ukazatele | ||||||
Platy zaměstnanců a ostatní platby za provedenou práci | 1 054 138 660 | 1 011 650 472 | 1 150 689 995 | 969 337 832 | 977 017 832 | |
Povinné pojistné placené zaměstnavatelem 2) | 354 012 213 | 335 841 780 | 387 412 210 | 327 636 187 | 330 232 027 | |
Základní příděl fondu kulturních a sociálních potřeb | 10 257 600 | 9 936 147 | 12 654 888 | 9 498 764 | 9 575 564 | |
Platy zaměstnanců v pracovním poměru vyjma zaměstnanců na služebních místech | 93 212 592 | 90 176 314 | 97 894 431 | 97 528 007 | 97 528 007 | |
Platy zaměstnanců bezpečnostních sborů a ozbrojených sil ve služebním poměru | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Platy zaměstnanců na služebních místech dle zákona o státní službě | 939 341 401 | 903 438 421 | 1 031 460 453 | 852 348 313 | 860 028 313 | |
Platy zaměstnanců v pracovním poměru odvozované od platů ústavních činitelů | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Výdaje na obranu státu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Zahraniční rozvojová spolupráce | 0 | 478 884 | 0 | 0 | 0 | |
Zajištění přípravy na krizové situace podle zákona č. 240/2000 Sb. | 120 000 | 19 311 | 120 000 | 120 000 | 120 000 | |
Výdaje spolufinancované zcela nebo částečně z rozpočtu Evropské unie bez společné zemědělské politiky celkem | 290 118 397 | 276 418 750 | 296 480 726 | 3 683 612 | 2 519 592 | |
v tom: | ze státního rozpočtu | 85 278 987 | 75 694 861 | 84 483 160 | 3 683 612 | 2 519 592 |
podíl rozpočtu Evropské unie | 204 839 410 | 200 723 889 | 211 997 566 | 0 | 0 | |
Výdaje na společné projekty, které jsou zcela nebo částečně financovány z prostředků finančních mechanismů celkem | 43 065 861 | 59 465 094 | 18 285 075 | 931 200 | 931 200 | |
v tom: | ze státního rozpočtu | 25 269 532 | 32 442 615 | 1 197 512 | 931 200 | 931 200 |
podíl prostředků finančních mechanismů | 17 796 329 | 27 022 479 | 17 087 563 | 0 | 0 | |
Výdaje vedené v informačním systému programového financování EDS/SMVS celkem | 96 285 303 | 208 074 896 | 350 356 197 | 323 819 138 | 321 800 318 |
1) bez příjmů z povinného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
2) povinné pojistné na sociální zabezepčení a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti a pojistné na veřejné zdravotní pojištění
Poslední zprávy z rubriky Stát:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- 2025 - Rok 2025. Co nového bude v roce 2025 ve financích?
- 2026 - Rok 2026. Co nového bude v roce 2026 ve financích?
- 2027 - rok 2027. Co nového bude v roce 2027?
- § 2026 paragraf 2026 - Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.
- § 2027 paragraf 2027 - Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.
- Bronzová 2025/31, adresa v objektu Stodůlky 2024,2025,2026, Praha na parcele st. 2131/67 v KÚ Stodůlky, KÚ Stodůlky
- Jihlava 2025, adresa v objektu Jihlava 2025 na parcele st. 5049/18 v KÚ Jihlava, KÚ Jihlava
- Blanická 2025/17, adresa v objektu Vinohrady 2025, Praha na parcele st. 553 v KÚ Vinohrady, KÚ Vinohrady
- Seifertova 2025/9, adresa v objektu Blansko 2025 na parcele st. 3796/1 v KÚ Blansko, KÚ Blansko
- Pod Hájem 2027/14, adresa v objektu Jablonec nad Nisou 2027 na parcele st. 1942 v KÚ Jablonec nad Nisou, KÚ Jablonec nad Nisou
- Blatecká 2025/5, adresa v objektu Mělník 2025 na parcele st. 4386/1 v KÚ Mělník, KÚ Mělník
- Pod Skalkou 2026/13, adresa v objektu Jablonec nad Nisou 2026 na parcele st. 1951 v KÚ Jablonec nad Nisou, KÚ Jablonec nad Nisou
Prezentace
28.11.2024 Nejlepší chytré hodinky na světě jsou Samsung.
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Zmatek na ropném trhu. Jak se promítne do cen pohonných hmot?
Ali Daylami, BITmarkets
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory