Posíleny budou jak poruchové čety v terénu, tak i pracoviště dispečinku i call centra. Po povodních v roce 2013 energetici řadu distribučního zařízení jako jsou distribuční trafostanice, venkovní i kabelové vedení a podobně přemístili ze záplavového území do míst, kam voda nedosáhne. Přijali také řadu protipovodňových opatření, která by měla eliminovat zatopení distribučního zařízení v povodí vodních toků. Větší starosti nám dělá silný vítr, který zpravidla láme stromy a větve. Ty pak padají do vedení a způsobují poruchy. Při vytrvalém dešti pak dochází k podmáčení terénu a do vedení nám často padají celé vyvrácené stromy. I na tuto situaci se nyní připravujeme. Jsme v pohotovosti, v případě potřeby navýšíme počty pracovníků jak v terénu, tak i na call centru a dispečinku.
Poruchy můžou všichni zákazníci hlásit na bezplatnou kontaktní linku 800 850 860, případně přes mobilní aplikaci PROUD či informace naleznou na www.cezdistribuce.cz