DATART má novou tiskovou mluvčí
Novou tiskovou mluvčí DATARTu se stala Petra Psotková, která na pozici nahradila Olgu Dolínkovou. Do DATARTu přišla z marketingové agentury COMTECH_CAN, kde působila na pozici Client Service Director.
Marketingový tým maloobchodního prodejce DATART má nového člena. Na pozici tiskové mluvčí nastoupila Petra Psotková, která v oblasti marketingové komunikace působí více než dvacet let. Po necelých dvou letech tak vystřídala dosavadní tiskovou mluvčí Olgu Dolínkovou. Hlavním úkolem nové tiskové mluvčí bude komunikace s médii, podpora pozitivního vnímání značky a aktivity v oblasti společenské odpovědnosti, která je součástí strategického rozvoje značky DATART.
„Mám velkou radost, že náš tým posílila právě Petra, a věřím, že díky jejím zkušenostem a nadšení se nám bude dařit nadále posilovat pozici značky DATART jako opravdového elektrospecialisty,“ říká Lenka Mastešová, marketingová ředitelka DATART. „Zároveň bych chtěla poděkovat Olze Dolínkové za skvělou práci a profesionalitu a do jejích dalších životních kroků jí popřát jen to nejlepší“ dodává.
Petra Psotková do DATARTu přichází z agentury COMTECH_CAN, kde působila na pozici Client Service Director. Během své kariéry se věnovala zejména řízení značek a aktivitám v oblasti public relations. Působila také v oblasti vzdělávání, a to jako externí vyučující na Fakultě multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
„Práci v DATARTu vnímám jako změnu a výzvu zároveň. Moc se těším na spolupráci s celým marketingovým týmem a na komunikaci s médii a veřejností. Věřím, že společnými silami přispějeme k dalšímu rozvoji značky,“ uvádí Petra Psotková, nová tisková mluvčí DATART.
Své profesní působení Petra Psotková započala v komunikační agentuře COMTECH_CAN, ze které do DATARTu přišla. Tam nastoupila po vystudování Fakulty marketingových komunikací ve Zlíně. Následně se řadu let věnovala rodinnému projektu záchrany zámku Napajedla, kde měla na starosti zejména koncept a definování zámku jako produktu cestovního ruchu a jeho uvedení na trh. Následně zkušenosti z oblasti cestovního ruchu zužitkovala v rámci řízení propagace Východní Moravy, tj. turistického regionu Zlínského kraje.
DATART je jedním z největších elektro prodejců v České republice a na Slovensku. Je součástí skupiny HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Datart má 115 prodejen na českém a 21 prodejen na slovenském trhu, více než tisíc elektrospecialistů, síť DATART dopravců. Je držitelem ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii elektro a titulu Nejdůvěryhodnější značka obchodníků 2020, 2021 a 2022.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?