Komise zveřejnila historicky první výhled evropského mediálního průmyslu
Komise 18. května zveřejnila poprvé v historii výhled evropského mediálního průmyslu. V tomto výhledu jsou zveřejněny údaje o mediálním trhu, identifikace výzev a základních technologických trendů společných pro mediální průmysl. Tato zpráva se také soustředí na oblast spotřeby médií ve prospěch digitálních hráčů. Jedná se především o video na vyžádání (VoD), mobilní hry nebo imerzivní obsah. Mezi další oblasti, které jsou uvedené v této zprávě patří např. práva duševního vlastnictví (IP), pro mediální společnosti a to, jak může zachování, získání a využívání těchto práv pomoci zvýšit příjmy, investovat nebo zůstat nezávislými. Včasné a zároveň rozumné zavádění inovativních technologií a technik (např. virtuální produkce s umělou inteligencí) je zásadní pro přizpůsobení se, otevření nových trhů a zvýšení konkurenceschopnosti. Strategie zaměřené na publikum by navíc měly sloužit jako základ pro budování úspěšných obchodních modelů.
Poslední zprávy z rubriky Evropská unie:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři