„Důležitost cestovního ruchu se často podceňuje, přitom se jedná o průmyslové odvětví s obrovským finančním potenciálem,“ říká Petr Soukup. „Na Travelcon jsme proto pozvali velké společnosti, které to na svých datech ukážou.“ Konkrétně vystoupí Lukáš Kaczor a Filip Forstl z T-mobile s Petrem Zlámalíkem z Mastercard. „Na problematiku sběru dat naváže workshop o nové generaci Google Analytics. Poslední rok znamenal pro svět webové analytiky spoustu velkých změn, naučili jsme se žít s cookie lištou a teď si musíme zvyknout na nové Google Analytics 4. Adam Šilhan z Igloonet představí, v čem se liší GA4 model oproti Universal Analytics a jaký dopad na čísla lze očekávat,“ doplňuje Petr Soukup.
Podle americké konzultační agentury McKinsey tvoří Generace Z (nejmladší generace vstupující na pracovní trh) 40 % globální zákaznické báze. A neustále se bude toto číslo zvyšovat. Zakladatelka platformy #HolkyZMarketingu Pavlína Louženská během přednášky provede nejzásadnějšími trendy, které Generace Z přináší, a poukáže na to, jak změnit komunikaci značky, aby rezonovala s publikem této generace.
Jak změní automatizace a umělá inteligence služby cestovního ruchu? Je pro hosta zásadní osobní kontakt? Co vše už v současné době lze nahradit automatizací? A jak se změní destinační marketing s příchodem Web 3.0 a umělé inteligence? V jižních Čechách jsou již otevřené bezobslužné prodejny, jak fungují? Je možné tyto technologie využít i pro další služby v regionech? O tom více s podnikatelem Jaromírem Poláškem a Markem Šípem ze společnosti ArrowSys, která v Česku představila první bezobslužné prodejny Contio.
Jaká je udržitelnost cestovního ruchu jako jednoho z mála průmyslů životaschopných v příhraničí? O udržitelnosti, mýtech v oblasti zasněžování, případové studii Lipno nad Vltavou a obecném pohledu Asociace horských středisek České republiky (AHS ČR), bude hovořit mimo jiné i ředitel AHS ČR Libor Knot.
„Covid-19, tornádo na Moravě, požár v Českém Švýcarsku. Poslední roky přišly s řadou neočekávaných situací, na které nikdo z nás nebyl připraven“, přibližuje další téma Tomáš Polanský z JCCR. „Mezi tématy proto nebude chybět krizový management v turismu, kde budou diskutovat nejpovolanější přímo z krizových štábů. Na diskuzi opět naváže workshop, kde by mělo vzniknout desatero řízení krizového managementu v tomto odvětví.“
Do půlky března nabízí JCCR zvýhodněné vstupné 1 490 Kč, které zahrnuje vstup na oba dny konference, občerstvení, parkování, volnou jízdenku do MHD, a vstup zdarma do krajem zřizovaných organizací a Návštěvnického centra Budějovického Budvaru po oba dny konání konference. Pro účastníky konference je navíc připraveno zvýhodněné ubytování, které je možné získat v Českých Budějovicích se slevou 15 %. Veškeré informace jsou dostupné na www.travelcon.cz.
Spolupořadatelem letošního ročníku je již tradičně Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, hlavním partnerem agentura cestovního ruchu CzechTourism a hlavním mediálním partnerem je v tomto roce COT group.
Akce Travelcon se koná pod záštitou místopředsedy vlády ČR pro digitalizaci a ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše, hejtmana Jihočeského kraje Martina Kuby, 1. náměstka Jihočeského kraje Františka Talíře a primátorky statutárního města České Budějovice Dagmar Škodové Parmové.