Úřad práce bude zjišťovat, jak jsou klienti spokojení s vyřizováním žádostí o příspěvek na bydlení
‼️ Od pondělí 23. ledna 2023 budeme prostřednictvím Úřad práce ČR telefonicky oslovovat příjemce příspěvku na bydlení.
🏠 Cílem je zjistit, jak jsou klienti spokojeni s průběhem i složitostí vyřizování žádosti.
☎️ Telefonáty budou přicházet z čísla +420 950 172 234 vždy od 📆 pondělí do pátku mezi devátou a sedmnáctou hodinou.
ℹ️ V počáteční fázi automat položí klientovi dvě otázky: „Jak celkově hodnotíte zkušenost s Úřadem práce při vyřízení příspěvku na bydlení“ a „Jak hodnotíte složitost vyřízení příspěvku na bydlení“. Svou zkušenost klient ohodnotí na číselníku telefonu známkou od jedničky do pětky. Jednička znamená výborně, pětka nedostatečně.
❗️Na uvedené číslo sami nevolejte❗️
Od pondělí 23. ledna začne Úřad práce ČR (ÚP ČR) oslovovat příjemce příspěvku na bydlení a bude zjišťovat, jak jsou spokojení s průběhem i složitostí vyřizování žádosti. Telefonicky budou osloveni ti klienti, kteří podávali žádost o příspěvek osobně na kontaktním pracovišti Úřadu práce nebo prostřednictvím portálu MPSV, a kterým byla dávka přiznaná.
„Jedna z našich hlavních priorit je spokojený klient. Začínáme proto se zjišťováním zpětné vazby, abychom mohli například posoudit, zda změny příspěvku na bydlení mají pozitivní dopady, které byly naším cílem. Názor klientů je pro nás velmi důležitý,“ řekl ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka (KDU-ČSL). Lidé by ale měli dávat pozor na to, kdo jim volá a jaké informace po nich chce. „To je také důvod, proč dopředu informujeme o konkrétním čísle, ze kterého budeme klienty oslovovat, a co přesně nás bude zajímat. Rozhodně nebudeme požadovat žádné osobní informace a už vůbec ne například čísla bankovních účtů,“ zdůraznil ministr Jurečka v souvislosti s falešnými webovými stránkami
a SMS zprávami.
Telefonáty budou přicházet z čísla +420 950 172 234 vždy od pondělí do pátku mezi devátou a sedmnáctou hodinou. V počáteční fázi automat položí klientovi dvě otázky: „Jak celkově hodnotíte zkušenost s Úřadem práce při vyřízení příspěvku na bydlení“ a „Jak hodnotíte složitost vyřízení příspěvku na bydlení“. Svou zkušenost klient ohodnotí na číselníku telefonu známkou od jedničky do pětky. Jednička znamená výborně, pětka nedostatečně.
Postupně se dotazování bude rozšiřovat i na příjemce dalších dávek. Stávající praxe nyní funguje na bázi jednotlivého vyřizování konkrétních stížností klientů, ale systematicky se se zpětnou vazbou nepracovalo, ani se průběžně neměřila. U online žádostí mohou nyní klienti vyplnit webový dotazník, telefonické dotazování má zajistit jejich zkušenosti také s osobní návštěvou Úřadu práce. Zjišťování klientské spokojenosti umožní zahájit měření náročnosti a kvality poskytovaných služeb na jednotlivých kontaktních pracovištích a sledovat tak úroveň poskytovaných služeb ve vztahu k procesním změnám.
„Souběžně s rozšiřováním rozsahu a kvality služeb pro klienty je také podstatný nárůst efektivity vnitřního fungování úřadu. Abychom dosáhli uživatelsky přívětivé a efektivní veřejné správy, musíme mít k dispozici hodnocení klientů, na jehož základě budeme služby zlepšovat,“ doplnil Jurečka.
Poslední zprávy z rubriky Dávky a příspěvky:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Úřad práce - nabídky práce, úřady práce
- Příspěvek na péči 2024 - kalkulačka: výška příspěvku na péči zůstává stejná jako v roce 2022 a díky inflaci si za příspěvek poživatelé pořídí méně slu
- Práce - aktuální nabídky práce ve vaše městě, novinky.
- Práce - aktuální nabídky práce ve vaše městě, novinky.
- Příspěvek na bydlení v roce 2021 - Kalkulačka
- Kalkulačka rodičovského příspěvku
- Příspěvky a dávky
- Příspěvek na bydlení
- Kalkulačka příspěvku na péči o osobu blízkou
- Příspěvek na péči posuzované úkony
- Příspěvek na auto
- Příspěvky a dávky 2021 - kolik dostanete?
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Domácnosti si za plyn připlatí: Regulované poplatky vzrostou výrazně nad inflaci
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Martin Thienel, Kalkulátor.cz
Iva Grácová, Bezvafinance
Podvodníci čekají na vaši chybu: Jak se nenapálit při vánočních nákupech na internetu?
Marek Pokorný, Portu
Jak snížit daně díky DIPu? Zde je návod pro vyplnění daňového přiznání
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select