Pipedrive oznamuje tři nové výkonné ředitele v oblasti marketingu a prodeje. Mají podpořit perspektivní růst firmy
Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro malé podniky, oznámil jmenování Seana Everse do funkce viceprezidenta prodeje, Jamese Stokera do funkce viceprezidenta marketingové strategie a Heniho Hazbaye jako viceprezidenta marketingu generování poptávky. Tito zkušení lídři v oblasti prodeje a marketingu mají v Pipedrive za úkol podpořit perspektivní růstovou trajektorii společnosti.
„Jsme rádi, že můžeme v našem týmu přivítat Seana, Jamese a Heniho zrovna teď, kdy Pipedrive prochází obdobím výjimečného růstu. Malé podniky po celém světě si začínají mnohem více uvědomovat, jak významná jsou zákaznická data a vztahy pro jejich dlouhodobý růst. V souvislosti s naším neustálým škálováním investujeme v Pipedrive do rozšiřování prodejních a marketingových oddělení a věříme, že noví kolegové budou nedílnou součástí našeho ekosystému a pomohou Pipedrive dále růst,“ říká Dominic Allon, CEO Pipedrive.
Sean Evers přichází do Pipedrive s téměř dvacetiletými prodejními zkušenostmi. Pracoval pro společnosti Funding Circle UK, kde zastával funkci vedoucího globálního prodeje, Fluidly a Sage na pozici viceprezidenta prodeje či v Pitney Bowes a Spicerhaart jako ředitel prodejních operací. V Pipedrive je zodpovědný za tvorbu prodejních plánů a strategií, organizaci a řízení prodejních operací a vedení prodejních týmů.
Pipedrive posiluje i v marketingu
James Stoker se stal vedoucím marketingového oddělení a oddělení značky, produktové nabídky a cenotvorby. Získal více než 20 let zkušeností s globálními značkami a marketingem v odvětvích technologií, médií, telekomunikací a finančních služeb. Konkrétně pracoval s významnými značkami Sky, T-Mobile a Orange, kde zastával funkci viceprezidenta marketingu pro Evropu. Stoker přichází ze společnosti Lloyds Banking Group, kde byl zodpovědný za řízení značek největší domácí bankovní skupiny ve Velké Británii.
Heni Hazbay přichází do Pipedrive ze společnosti Vodafone, kde působil jako globální vedoucí digitálního marketingu a prodeje a byl zodpovědný za strategii a realizaci komerčních digitálních programů a e-commerce. Před nástupem do Vodafonu pracoval na podobných marketingových pozicích ve společnostech Microsoft, Google či YouTube. Hazbayovou specializací je digitální transformace společností pomocí technologií a dat.
Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 55 lidí, z toho 27 vývojářů a 17 lidí v produktové organizaci.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory