Značka Fabini zavádí pozici kreativního ředitele
Po více než dvou letech na trhu a patnácti tisících prodaných kusech nádobí zavádí značka nádobí Fabini pozici kreativního ředitele, na kterou přichází 29letý designér Huy Pham.
Huy Pham není ve Fabini nováčkem. Jako produktový designér se podílel na dvou kolekcích, které značka uvedla v posledních 12 měsících na trh. Aktuálně má pod sebou 4členný kreativní tým grafiků, fotografů a produktových designérů. Kromě dohledu nad kvalitou je úkolem nového kreativního ředitele přinést do vizuálu nádobí Fabini moderní vlivy a připravit značku na plánovaný vstup na zahraniční trhy. Nové kousky vznikající pod jeho vedením mají být jednodušší a modernější.
„Naším cílem je vytvořit nadčasové věci, které člověka neomrzí a které se budou dlouhodobě dobře používat. To je pro naši značku úplný základ a z toho částečně vyplývá i vzhled produktů. Tvary a linie chceme zjednodušit a pročistit, naší inspirací je například italský design nebo současná elektronika,” uvádí Huy Pham.
Jako kreativní ředitel se tak nestará pouze o vývoj a technologický aspekt výrobků, ale má více prostoru pro řešení designové stránky produktů v celé její šíři a zodpovídá za vizuální stránku prezentace výrobků, potažmo celé značky.
Díky zkušenostem s produktovým designem plánuje zkoušet kromě nerezové oceli i nové materiály, nejnověji litinu. Jeho dalšími úkoly jsou například nové obaly pro produkty Fabini a vybudování showroomu, kde si zákazníci budou moci nádobí prohlédnout a vyzkoušet.
Huy Pham (1993) vystudoval design na UMPRUM, za sebou má zkušenosti z českých designových studií, stáží v Nizozemsku a Japonsku. Se značkou Fabini spolupracuje od dubna 2021, po roce působení na pozici produktového designéra se stal jejím kreativním ředitelem.
Značku Fabini založil dvacetiletý Jan Fabini v roce 2019. Jeho cílem je nabízet vysoce kvalitní nádobí za dostupnou cenu, proto zvolili cestu D2C, přímého prodeje. Produkty se od roku 2020 vyrábí v Česku, Francii a Itálii. Za firmou stojí investoři Jana Florentýna Zatloukalová s 6% podílem, Jiří Hlavenka s 30% podílem, Martin Rozhoň s 5% a Pavel Mezihorák s 13% podílem. Zbylých 46 % vlastní Jan Fabini.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?