Obrat české platformy Ecomail.cz se v roce 2021 vyšplhal na rekordních 59 milionů korun
České platformě specializující se na efektivní a automatizovaný e-mail marketing Ecomail.cz se loni podařilo vygenerovat rekordní obrat 59 milionů korun. V loňském roce každý měsíc doručila průměrně 200 milionů e-mailů do 160 zemí světa.
Od svého založení zaznamenává nástroj Ecomail.cz výraznou poptávku. Česká platforma specializující se na efektivní a automatizovaný e-mail marketing zaregistrovala meziroční nárůst o více než 60 % a v loňském roce se jí podařilo vygenerovat rekordní obrat 59 milionů korun. Zakladatelé společnosti Jakub Stupka a Jan Tlapák ale věří, že to bude teprve letošek, který bude pro jejich podnikání klíčový. Momentálně se totiž chystají expandovat na globální trh.
„Ecomail.cz se začíná připravovat na expanzi do zahraničí, přičemž bychom k ní chtěli přistoupit už v průběhu letošního roku. Potenciál je obrovský. Pokud uspějeme, předpokládáme, že se náš obrat zvýší odhadem až na 90 milionů,” odhaluje plánovanou strategii Jakub Stupka, COO a spoluzakladatel společnosti Ecomail.cz.
Rok 2021 byl z hlediska výsledků nejlepší v historii. Přispěla k tomu i aplikace pro editaci e-mailových šablon Topol.io, která je na globálních trzích dostupná už od roku 2017. Za tu dobu si získala desítky tisíc uživatelů ve 150 zemích světa a loni dosáhla meziročního zvýšení obratu o celých 100 %. I to bylo jedním z důvodů, proč jí americká online platforma G2 pro hodnocení a doporučování softwarových společností udělila ocenění za intuitivní a jednoduché užívání.
Skvělé výsledky podpořilo i posílení strategické spolupráce s tuzemskou webovou platformou Shoptet, která aktuálně zprostředkovává hosting okolo třiceti tisícům e-shopů. „Shoptet jsme rozšířili o velké množství doplňků, které mohou internetové obchody využívat. Mezi nimi mají uživatelé i možnost snadného propojení s nástrojem Ecomail.cz, který je momentálně na Shoptetu nejoblíbenějším doplňkem pro e-mailing, a navíc je zdarma. Dokáže synchronizovat kontakty, sledovat chování uživatele na webu nebo využívat data z e-shopu pro personalizované a automatizované kampaně,” přibližuje výhody propojení platforem CEO Shoptetu Samuel Huba.
Klientská základna Ecomail.cz se loni rozrostla o 40 %. Nástroj nově využívá například on-line prodejce kontaktních čoček a brýlí Alensa, český zpravodajský server orientovaný na byznys, startupy a nové technologie CzechCrunch, džínoví specialisté eXe jeans, e-shop s povlečením a bytovým textilem MK Lůžkoviny CZ & SK nebo slovenská odnož zprostředkovatele zaměstnaneckých benefitů Multisport. Společnost dlouhodobě spolupracuje i s Jägermeisterem, Českým rozhlasem nebo vydavatelstvím Vltava Labe Media. Pro stávající a potenciální klienty je povzbudivý především fakt, že Ecomail.cz vykazuje velmi vysokou průměrnou míru doručitelnosti rozesílek.
„Momentálně jsme překročili pomyslnou magickou hranici pěti tisíc platících klientů. Obliba námi poskytovaných služeb dokazuje, že e-mailing je pořád jedním z nejsilnějších marketingových kanálů. Potvrdil to třeba loňský Black Friday, kdy jsme za jediný den odeslali více než 10,5 milionů e-mailů, což je o 90 % víc než o rok předtím. Celkový počet odeslaných e-mailů se meziročně zvýšil o 63 %,” komentuje meziroční výsledky Jan Tlapák, CEO a druhý spoluzakladatel společnosti Ecomail.cz.
Zprávy o koruně
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
11.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna