ŠKODA AUTO v Indii slaví úspěch se svými novými modely „made in India“
ŠKODA AUTO v Indii slaví úspěch se svými novými modely „made in India“
08.12.2021 / 10:47 | Aktualizováno: 08.12.2021 / 10:53
Odhalení již druhé nové „domácí“ Škodovky v Indii přesně 8 měsíců poté, co byl slavnostně představen nový vůz ŠKODA KUSHAQ, připomíná důležitost indického trhu pro českého výrobce. U premiéry vozu s jednoznačně českým názvem SLAVIA dne 18. listopadu 2021 v Bombaji nechyběl český velvyslanec Milan Hovorka. Uvedení ŠKODA SLAVIA na indickém trhu znamená další významný milník pro společnost ŠKODA AUTO, která se v Indii stala vlajkovou lodí koncernu Volkswagen.
Světová premiéra vozu ŠKODA SLAVIA znamenala významný moment automobilového roku v Indii. O události referovala většina indických médií, ale také některá média v ČR. Česká automobilka, která v Indii prodává modely RAPID, OCTAVIA, SUPERB, KODIAQ FL (uvedeni na trh je v plánu v lednu 2022) a KUSHAQ, s novým modelem posiluje svoji přítomnost na indickém trhu. SLAVIA, která bude rozměrově jedním z největších modelů ve svém segmentu se poměří s vozy konkurenčních automobilek, jako jsou Honda, Hyundai, Maruti Suzuki, Toyota. Model SLAVIA – stejně jako KUSHAQ – splňuje vysoké nároky na úroveň bezpečnosti, a je pro Indy atraktivní také svojí cenou. Ta činí nyní u KUSHAQu (prosinec 2021) 1 079 000 až 1 799 999 indických rupií podle výbavy, tj. 324 000 až 540 000 Kč.
Výroba vozu ŠKODA SLAVIA je stejně jako v případě vozu ŠKODA KUSHAQ téměř ze 100 % lokalizována v Indii. ŠKODA AUTO upevnila svoji pozici na indickém trhu mimo jiné také tím, že náhradní díly v indických autoservisech ŠKODA AUTO pro tyto dva modely budou výrazně levnější, a jejich dostupnost vyšší, než je tomu u náhradních dílů u modelů dovážených ke kompletaci z ČR.
ŠKODA SLAVIA je po KUSHAQu druhým modelem, který je výsledkem nové korporátní strategie „INDIA 2.0“ z roku 2018, v rámci které indická dcera české automobilky, ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Ltd, převzala zodpovědnost za indicky trh v rámci koncernu Volkswagen, a stala se tak „vlajkovou lodí“ skupiny na náročném indickém trhu. V rámci své ofenzivy investuje ŠKODA AUTO v Indii více než miliardu EUR do expanze místních produkčních, vývojových a marketingových kapacit.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
10.09.2024 Jak začít investovat? Tomáš Vranka z XTB zná…
04.09.2024 Akciové portfolio Tomáše Vranky: Alphabet má…
02.09.2024 Nvidia opět překonala očekávání! Investoři…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Ropa padá na roční minima! Kam až poklesnou ceny pohonných hmot?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Druhý ročník soutěže „Podnikám s rozumem“ startuje – zapojte své studenty a získejte hodnotné ceny!
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex září 2024: Pesimistické předpovědi se naplňují
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Drahé emisní povolenky v roce 2030: Jak ovlivní účty za energie?
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Mám malou spotřebu elektřiny, vyplatí se mi měnit dodavatele?
Marek Pokorný, Portu
Průzkum: Většina mladých Čechů si přivydělává kvůli finanční nezávislosti
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna