Zákazníci preferují velké datové balíčky
Změna zákaznického chování se zásadním způsobem projevila i v oblasti telekomunikací. Ubylo volání a posílání běžných SMS zpráv, naopak vzrostl zájem o velké datové balíčky, zákazníci tak stále ve větší míře preferují platbu přímo z platební karty. Na proměnu zákaznických preferencí pružně zareagoval jeden z největších virtuálních operátorů Tesco Mobile.
V Česku je aktuálně cca 14 milionů aktivních SIM karet, z toho připadá na virtuální operátory 8 % (cca 1,2 milionu zákazníků). Pandemie covidu zásadním způsobem změnila zákaznické chování, to se projevilo i v telekomunikacích. Vzrostl zájem o online dobíjení a hrazení balíčků přímo z platebních karet. „Pro zákazníky jsou nyní jasnou první volbou velké datové balíčky. Pozorujeme pokles v množství odesílání SMS zpráv. Zákazníci stále více nahrazují klasické volání a hlavně SMS zprávy službami pro okamžité zasílání zpráv (Instant messaging). U velkých operátorů dochází k migraci z předplacenek na paušály a vytvářeni rodinných nabídek,“ vysvětluje Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.
Na změnu zákaznického chování reagoval i virtuální operátor Tesco Mobile. U nejčastěji využívaných balíčků navýšil objem až na trojnásobek a to i stávajícím i novým zákazníkům. „Velký zájem zákazníků byl o naší novinku DIGI, která umožňuje hrazení balíčku přímo z platební karty. V naší aplikaci jsme spustili funkci MOJE RODINA, která umožňuje propojení vice účtů a až 4 čísla si mezi sebou volají zdarma. Poslední novinkou je pak revoluční tarif SIMPLE, který v sobě propojuje výhody předplacenek s paušály,“ říká Jan Semotán.
Jak napovídá název samotné tarifu (SIMPLE) je to opravdu jednoduché. Zákazník si zakoupí SIM kartu, následně si stáhne aplikaci, ve které zadá platební kartu a pak už si jen vybere nejvhodnější tarif. Cena se strhává z platební karty při aktivaci tarifu. Platnost je 30 dní, pak se automaticky obnoví (pokud není deaktivován). Zákazník si může volit ze čtyř možností.
Virtuální operátor Tesco Mobile, který navazuje na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska, Slovenska a dalších zemí. Od května 2013 poskytuje služby plnohodnotného mobilního operátora i v České republice. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Portfolio služeb, které neustále rozvíjí, je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí více než 8 000 míst k dobití.
Poslední zprávy z rubriky Internet a telefony:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Cena aut - velký přehle cen ojetých automobilů
- Zákazníci preferují velké datové balíčky
- ECB při slábnoucím růstu preferuje balíček opatření
- Zákazníci e-shopů preferují dopravu zdarma a chtějí vyzvedávat zboží na prodejně
- Linkami 900 měsíčně tečou desítky milionů, zákazníci je preferují před jinými platebními metodami
- Čeští zákazníci e-shopů preferují dobírku a převod, při doručení se ohlíží na cenu
- Elektromobilita snadno a rychle: ŠKODA AUTO Česká republika nabízí zákazníkům balíčky eMobility
- Není německý balíček jako německý balíček aneb 54 mld. EUR pro klimatické závazky
- Manažer řízení vztahů se zákazníky /péče o zákazníky/ - nabídka práce
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Jak reagovat na konec smlouvy s dodavatelem? Pozor na vyšší ceny
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna