Pana premiéra postihla marketingová psychóza
Každý člověk, každý politik i každá vláda dělá některé věci dobře a některé špatně. A od toho jsou volby, aby voliči řekli, zda dají stávající politické reprezentaci další šanci.
Jsou však politici, kteří si myslí, že marketing vyřeší vše. Veškerá jejich osobní, politická či manažerská pochybení se dle jejich mínění dají zdatným marketingem zaretušovat, a to dokonce nikoliv poukazováním na vlastní úspěchy či výsledky, ale dokonce pouhým vykřikováním líbivých hesel.
Včera večer a dnes ráno jsme se na sociálních sítích ocitli pod soustředěnou palbou hesel:
21:30 Fanatický Pirátostán nepodpořil růst důchodů. Tohle fakt nechci! A co vy?
22:00 Chaty a chalupy migrantům? Nikdy!
22:30 „Uprchlíci, vítejte?“ Tak to v žádném případě!
23:00 Nemakat a sdílet? Tohle fakt nechci! A co vy?
23:30 Ekofanatici by nejradši zrušili auta. Tak tohle fakt nechci! A co vy?
0:00 Chtěli by trestat pracovité a poctivé. Tak to fakt nechci!
6:00 Zdanit byty? Tak tohle fakt nechci! A co vy?
6:30 Zvyšovat daně? To fakt nechci! A co vy?
7:00 Kola místo aut? To fakt nechci! A co vy?
7:30 Nejradši by parazitovali na pracovitých. Tak tohle fakt nechci!
8:00 Chtěli by o všem nechat rozhodovat Brusel. To fakt nechci! A co vy?
Dříve narození si v tu chvíli mohli připadat jako na prvního máje v průvodu. “Ať žije 1. máj, svátek práce”, “Se Sovětským svazem na věčné časy”, “Ať žije KSČ”, “Marxisticko-leninská výchova náš vzor”. Dějiny se opakují, točíme se v kruhu, dokonce i charaktery některých postav se vracejí.
Má tohle všechno smysl? Proč to podstupujeme? Vede nás k tomu systém marketingově demokracie, které se ze setrvačnosti stále říká zastupitelská. V zastupitelských sborech však nejsou zástupci občanů, ale zástupci volebních hesel, marketingových odborníků a mediálních obrazů. Občany nezastupuje nikdo, nebo skoro nikdo.
Kudy z toho ven? Teď nějak odvolme, kdo skutečně zná nějaké své potenciální zástupce a chce být jimi zastupován, tak může zkusit volit je, ostatní musí zůstat u volby těch hesel, mediálních obrazů či výtvorů mediálních mágů. Do budoucna se však někde sejděme a vytvořme systém nový, systém vpravdě zastupitelský, bez vlivu mágů a iluzionistů.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Volby:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Marketingový/á manažer/ka, marketingový/á analytik/čka, marketingový/á konzultant/ka - nabídka práce
- Marketingová specialistka/marketingový specialista - nabídka práce
- Marketingový specialista /marketingová specialistka - nabídka práce
- Marketingová specialistka /marketingový specialista - nabídka práce
- PAN & PAN TRADE AND TOUR, s.r.o. - diskuse, názory
- Marketingový specialista / marketingová specialistka - nabídka práce
- Marketingový Manager/Marketingový Specialista Jizdní Kola, nejvyšší mzda - Volná místa
- PAN & PAN TRADE AND TOUR, s.r.o. , ppbrsde - Datové schránky
- PAN & PAN TRADE AND TOUR, s.r.o. , IČO 25143832 - data ze statistického úřadu
- VIALIT KALTASPHALT GmbH, zastoupena obchodními vedoucími panem Leopoldem Eyblem a panem Aloisem Andreasem Hacklem - podnikání v ČR
- PAN & PAN TRADE AND TOUR, s.r.o. - předměty podnikání
- Marketingový manager/marketingový specialista jizdní kola - nabídka práce
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?