Plzeň – Turismus láká ve své kampani na pivní speciality, výzvu spojila se soutěží
Plzeň – Turismus láká ve své kampani na pivní speciality, výzvu spojila se soutěží
Město Plzeň láká turisty a místní obyvatele na jedinečné pivní speciality zdejších restaurací, prostřednictvím své organizace Plzeň – TURISMUS připravilo letní kampaň Dejte Plzeň, jejíž součástí je výzva Léto na pivě – Dejte Plzeň s chutí! Výzva je spojena se soutěží, která trvá až do konce srpna, ceny se rozdávají každý týden.
Zdroj foto: Plzeň - Turismus
„Plzeňská gastroscéna se v posledních letech hodně proměnila a milovníkům dobrého jídla nabízí spoustu možností. Nabídku plzeňských podniků v rámci letní kampaně obohatí několik originálních specialit ozvláštněných pivem,“ informovala Petra Vomelová z organizace Plzeň – TURISMUS.
Podle dat, která má městská organizace k dispozici, byla západočeská metropole vždy proslulá svým pivem a pohostinností. Výlety za dobrým jídlem jsou stále oblíbenější, a tak se gastronomie stala jedním z témat letní destinační kampaně lákající do Plzně, hlavního města piva.
„K dobře vychlazenému pivu zkrátka patří něco dobrého na zub. V Plzni si na své ale přijdou i ti, co místo zlatavého moku raději sáhnou po vínu, kávě, limonádě nebo třeba dezertu,“ doplnila Petra Vomelová.
V červnu organizace Plzeň – TURISMUS oslovila místní restauratéry a kavárníky. Výsledkem je jedenáct originálních specialit, které je možné ochutnat, a podpořit tak místní podniky:
- Restaurace Plzeňka: Grilovaný hermelín glazovaný plzeňským pivem s perníkovou krustou
- Šenk a restaurace Lékárna: Syrečkový tatarák na topince se sladovým karamelem
- Restaurace Kozlovna Doubravka: Fish and chips v pivním těstíčku
- Restaurace Sokolovna Bolevec: Bramborové knedlíky plněné trhanou pivní kachnou, s červeným zelím s pivní cibuládou
- Švejk Restaurant U Pětatřicátníků: Hovězí guláš feldkuráta Otto Katze
- Srdcovka Corso: Hovězí guláš s černým pivem
- Restaurace 12°: Tvarůžky & Chorizo, smažené v pivním těstíčku
- Šenk Na Parkánu: Kančí steak s bramboro-celerovým pyré a pivní omáčkou
- Terraza: Vepřová žebra v pivní marinádě
- U Salzmannů: Šlehaný tvaroh s vanilkou a třešně v černém pivě
- Martinská Osteria: Lilac Beer, pivní koktejl složený z domácího šeříkového sirupu, vymačkané šťávy z limetek a plzeňského piva
Výzva Léto na pivě – Dejte Plzeň s chutí! je spojená se soutěží. Plzeňští restauratéři a organizace Plzeň – TURISMUS tímto vyzývají výletníky, turisty i místní, aby během července a srpna zašli do zapojených podniků, dali si specialitu na pivě, vyfotili se u degustace a sdíleli na svém Facebooku nebo Instagramu fotku, jak si vychutnávají svou pivní delikatesu s hashtagem #dejteplzen, označením podniku a @VisitPlzeň. Zapojí se tak do soutěže o ceny. Každý týden bude nejoriginálnější příspěvek odměněný dárkem v podobě volných vstupenek do různých turistických cílů a dárky s plzeňskou tematikou!
Vizuál kampaně
„Pokud se bude chtít některý z dalších plzeňských podniků do výzvy dodatečně zapojit, je to stále možné,“ dodala Anna Gaierová z organizace Plzeň – TURISMUS, která výzvu koordinuje a komunikuje se zapojenými podniky. Kontakt je gaierovaa@plzen.eu.
Více informací, detailnější popis servírovaných specialit a kompletní pravidla soutěže jsou na:
www.visitplzen.eu
Editace textu: Eva Kriegerová
Zveřejněno: 15. 7. 2021, Martin Pecuch
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Kurzovní lístek, Směnárna PETRA FINANCE, Plzeň
- Směnárny Plzeň - Kurzy měn ve směnárnách
- Plzeň – Turismus láká ve své kampani na pivní speciality, výzvu spojila se soutěží
- Křišťálové údolí otevře o víkendu své brány a láká na soutěž o ceny
- Třeboňsko láká na své podzimní kouzlo i soutěž o voucher na víkendové ubytování či služby v lázních
- Destinační kampaň Dejte Plzeň zabodovala v soutěži Velká cena cestovního ruchu
- Znojmo sází na podporu turismu. Podnikatele zapojí kampaní #mastozadax
- svou-cestou.cz: Soutěže AMSP ČR: eŽena a eManuel znají své finalisty. Rozhodnout o vítězi můžete i vy!
- PSČ Spojil, Spojil - Spojil, podrobný rozpis PSČ
- Plzeň: Soutěž BoostUp Night pomáhá studentům rozjet své vlastní podnikání