Komise vyzvala TikTok k úpravě svých obchodních praktik
Evropská komise a síť národních orgánů na ochranu spotřebitelů dnes zahájila dialog s firmou TikTok ohledně revize jejich komerčních praktik a politik. Tento krok navazuje na upozornění ze strany Evropské organizace spotřebitelů BEUC z letošního roku, které uvádí, že firma porušuje pravidla ochrany spotřebitelů EU. Mezi hlavní problémy podle BEUC patří skrytá reklama, agresivní reklamní praktiky zaměřené na děti, a také určitá smluvní ustanovení, která lze považovat za matoucí a zavádějící. TikTok má nyní měsíc na to, aby se s Komisí a orgány na ochranu spotřebitelů spojil.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Proč evropské akcie zaostávají za americkými? A jaký je výhled?
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?