Dalších šest let v profesionálním pelotonu pro Quick-Step. Nejdelší prodloužení smlouvy v historii týmu Patricka Lefevereho
Quick-Step, známý jako výrobce laminátových, dřevěných a vinylových podlah, prodlužuje své partnerství s cyklistickým týmem Patricka Lefevereho o dalších šest sezón. Nejdelším prodloužením smlouvy v historii stáje Quick-Step hodlá podporovat vítězné ambice týmu přezdívaného Wolfpack až do roku 2027.
Quick-Step sponzoruje špičkový belgický tým již 23 let, což z něj činí jednoho z nejstálejších sponzorů v profesionální cyklistice. Značka podlahových krytin toto partnerství nyní prodlužuje o dalších šest let. „Rozhodnutí pokračovat ve sponzoringu pro nás bylo přirozené,“ říká Ruben Desmet, prezident Unilin Flooring, společnosti stojící za výrobcem Quick-Step.
Společné hodnoty
"S naší značkou pokračujeme v silném mezinárodním růstu. To je samozřejmě rovněž zásluha našich vynikajících zaměstnanců, partnerů a produktů, ale četné úspěchy Patrickova týmu rozhodně pomohly zvýšit povědomí o našem brandu mezi širokou veřejností.“
"Současně sdílíme stejné hodnoty, které jsou pro úspěch klíčové – máme sny a ty proměňujeme v realitu." Wolfpack je známý vedoucími pozicemi v pelotonu a jeho neustálá snaha o co nejlepší výsledky jsou něčím, co je i v naší DNA,“ pokračuje Desmet.
Stabilní budoucnost
"Jsme rádi, že můžeme pokračovat v partnerství se společností Quick-Step, která stojí po našem boku již po dvě desetiletí." Jedná se o více než o běžné prodloužení sponzoringu, je to důkaz, že i v cyklistice existují pevné vazby založené na důvěře, vzájemném respektu a sdílených hodnotách. Dlouhodobá spolupráce nám umožní pokračovat ve zlepšování kvality našich výkonů, díky ní se můžeme soustředit na budoucnost a zůstat ve sportu mezi těmi nejlepšími.
"Chtěl bych poděkovat Rubenovi Desmetovi a celému Quick-Stepu za důvěru, kterou nám projevili. Těšíme se, že budeme pokračovat v této neuvěřitelné a všestranně obohacující společné cestě,“ uvedl CEO týmu Patrick Lefevere.
Uzavření smlouvy na dalších šest let rovněž umožňuje stavět partnerství na společné úspěšné historii. "Věříme v cyklistiku jako takovou i v náš tým. Jsme si jisti, že uzavření dlouhodobého závazku pro zajištění stability povede k tomu, že náš talentovaný tým promění sny v úspěch,“ uzavírá Desmet.
23 let v kostce
Společnost Quick-Step vstoupila do světa cyklistiky v roce 1998 jako spolusponzor velmi úspěšného týmu Mapei. O pět let později, v roce 2003, se značka stala hlavním sponzorem stáje Quick-Step-Davitamon. Od té doby se tým stal jedním z nejúspěšnějších v cyklistice a dosáhl více než 800 vítězství.
Skupina Unilin (jejíž součástí je značka Quick-Step) je celosvětově proslulá v oblasti interiérového designu a staveb. Vyrábíme a prodáváme laminátové podlahy, luxusní vinylové dlaždice, listové vinyly, dřevo, kobercové dlaždice, širokoúhlé koberce, surové a dekorativní panely, průmyslové podlahy, stěnové a střešní systémy a izolační desky. Zaměstnáváme 7 500 lidí na 105 místech po celém světě, z toho je 30 výrobních závodů. Společně jsme v roce 2020 dosáhli obratu 2,21 miliardy EUR.
Naši zákazníci a partneři nás znají jako Unilin, IVC nebo Godfrey Hirst nebo prostřednictvím některé z našich značek, jako jsou Quick-Step, Moduleo, Utherm, Pergo, Evola, Xtratherm nebo ClicWall. Investování do našich zapálených zaměstnanců, inovativních značek a udržitelné technologie je pro nás přirozené.
Unilin Group je hrdou součástí Mohawk Industries, největší světové podlahové společnosti s obratem 10 miliard dolarů a s 41 600 zaměstnanci.
Deceuninck-Quick-Step je jedním z nejúspěšnějších týmů v historii cyklistiky. Od svého založení v roce 2003 zaznamenal více než 800 výher ve více než 30 zemích na pěti různých kontinentech. Přinesl nespočet šampionů a nezapomenutelných okamžiků. Ať už se jedná o Classics nebo Grand Tour, 20 Monuments nebo 100 etap Grand Tour, to vše svědčí o neuvěřitelné kvalitě a odhodlání týmu být jedním z nejlepších na světě.
Tvrdá práce, pevné hodnoty a silné odhodlání vystihují jedinečnou identitu a mentalitu týmu, který na sebe bere zodpovědnost a snaží se jít příkladem. Od kampaně #OurStadium - kampaně na ochranu životního prostředí a udržitelnosti, kterou zahájila v roce 2020 - po kampaň #DontDrinkAndDrive s cílem zdůraznit nebezpečí pití alkoholu a řízení motorových vozidel a kampaň #PartOfThePack, jejímž výslovným cílem je odstranit stigma kolem duševního zdraví, chce přinést změnu a povzbudit ostatní, aby učinili totéž.
Quick-Step
Quick-Step je značka kvalitních podlah vyráběná společností Unilin. Neustálý výzkum a inovace udělaly ze značky Quick-Step jednoho z nejsilnějších hráčů v podlahovém průmyslu na světě. Do povědomí se dostala nejen díky svým vysoce kvalitním produktům, ale také díky ojedinělému pokládkovému systému Uniclic®, ke kterému není zapotřebí lepidlo. Quick-Step postupem času vytvořil samostatnou kategorii ve světě podlahových krytin – podlahy, které se rychle instalují a snadno udržují ve všech situacích. V současné době nabízí laminátové, vinylové či parketové krytiny ve více než 100 zemích. Je skutečným lídrem v oblasti designu, inovace a kvality.
Více informací na:www.quick-step.cz
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
16.12.2024 Vybrali jsme TOP 5 dárků ze světa technologií.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory