Dostálová: Podpora marketingu je klíčová pro restart cestovního ruchu
Ministerstvo pro místní rozvoj vyhlásilo výzvu z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech a nabízí tak možnost získání dotace na realizaci projektů z oblasti marketingových aktivit destinací cestovního ruchu. Celkem je v tomto podprogramu připraveno až 60 milionů korun. Výzva k předkládání žádostí je otevřena do 30. 6. 2020.
„Program marketingové aktivity v cestovním ruchu je zaměřen na podporu propagace destinací cestovního ruchu a turistických cílů v České republice. Význam aktivit organizací v cestovním ruchu vnímám dlouhodobě jako zásadní pro rozvoj cestovního ruchu v regionech a pro usměrnění návštěvnosti. V souvislosti s důsledky COVID-19 však destinační marketing získává naprosto klíčovou roli pro restart odvětví cestovního ruchu, které patří mezi nejpostiženější sektory národního hospodářství,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
Podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu nabízí prostřednictvím tří dotačních titulů možnost získání dotace pro žadatele z řad krajských a oblastních certifikovaných organizací destinačního managementu a zastřešujících organizací s celostátní působností v oblasti tvorby národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu. Výše dotace činí až 50 %z celkových uznatelných nákladů akce, maximálně však 2,5 mil. Kč, resp. 5 mil. Kč v případě dotačního titulu č. 3. Realizace i financování akce mohou být dokončeny až v prosinci 2021.
MMR chce tímto krokem podpořit jak realizaci marketingových kampaní na podporu cestování v ČR, tak i důležité aktivity pro strategické plánování destinací, jakými jsou tvorba a aktualizace strategických dokumentů destinace nebo marketingové výzkumy.
Ministryně Klára Dostálová dodává: „Máme za sebou všichni velmi složité období, ale pro podnikatele v cestovním ruchu a provozovatele turistických atraktivit další těžké období začíná a potřebují naši pomoc. Myslím, že všichni můžeme cestovnímu ruchu pomoci tím, že vyrazíme na výlet nebo prodloužený víkend a využijeme služeb v destinacích. Věřím, že destinační společnosti připraví celou řadu zajímavých tipů a inspirace na výlety jak do známých, tak dosud neobjevených koutů naší krásné země.“
Více informací a výzvu naleznete zde.
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Jak reagovat na konec smlouvy s dodavatelem? Pozor na vyšší ceny
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
?