(Kurzy.cz)
Vyjádření ČD k reportáži Českého rozhlasu Radiožurnálu ze 20.05.2020
20.5.2020 - 10:15
Reportáž Radiožurnálu zveřejněná 20. 5. 2020, která se týká marketingových výdajů Českých drah, vychází ze zavádějící interpretace nijak nestrukturovaných interních čísel. To pochopitelně vede k tomu, že také odborníci na dotazy autorky reportáže reagují bez znalosti skutečného stavu a směšují náklady na nákup novin pro cestující do vlaků s výdaji na marketing, nebo se pozastavují nad inzercí v tištěných novinách, přitom České dráhy dávno aktivně využívají cílenou online komunikaci, a to i při spolupráci s největším domácím mediálním domem MAFRA. Ta ostatně probíhá v obdobném rozsahu dlouhá léta, dříve prostřednictvím mediální agentury, tedy v žádném případě ne až od roku 2015.
Vzhledem k tomu, že České dráhy nemají k dispozici materiál, ze kterého Radiožurnál čerpá, lze jen usuzovat, že jde o předběžnou zprávu, která sloužila jako jeden z prvotních podkladů pro nové vedení společnosti v oblasti marketingu a poradenství. Nejedná se tedy o audit. Pokud Radiožurnál skutečně dostal tento předběžný seznam čísel, tak se tak stalo na základě protiprávního jednání osoby, která jednala nejen v rozporu s interními předpisy ČD, ale i v rozporu se zákonem.
Informace, na které tisková zpráva reaguje, se dočtete v tomto textu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz