(Kurzy.cz)
Prodeje Audi v Číně v lednu propadly o 35%, globálně pak o 14%
Prodeje prémiové značky Audi na čínském trhu, který je pro značku největší, v lednu tohoto roku propadly meziročně o 35% na 35 181 vůz. Pokles je přičítán především problémům s dealery značky, kteří vesměs nesouhlasili s rozšířením sítě o SAIC Motor, se kterou již v zemi spolupracuje mateřský koncern VW a také sesterská Škoda Auto. Audi má na čínském trhu prémiových značek podíl nad 30%.
Globální prodeje značky poklesly o 14% na 124 000 vozů, když růst prodejů v Evropě a v USA nestačil krýt pokles v Číně.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz