Světový marketing a reklama na PIAF
Změnili jsme se. Místo dopisů posíláme e-maily, místo rodinných alb si prohlížíme tablety, místo novin čteme portály. Místo vysedávání po hospodách vysedáváme u facebooku a místo běhání po obchodech nakupujeme v e-shopech. Co udělala digitální revoluce s námi – také o tom bude konference o marketingu a komunikaci PIAF. Během dvou dnů můžete nahlédnout do budoucnosti se společností Google a Facebook, naučit se skloubit tradiční marketing s digitálním, dozvědět se, jak funguje obchodní model, v němž do reklamy nedáte ani korunu, pokud nevyděláte. Uvidíte nejlepší přístupy k reklamě v místě prodeje v Evropě i v ČR a dozvíte se, co jsou to vyhořelé značky.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
?