Jak získat na networkingových akcích maximum
Networkingové události jsou v poslední době oblíbenou činností podnikatelů, kde se v přátelském prostředí dají navázat nové obchodní kontakty.
Někdy
ale vyrazit si mezi desítku, či stovku neznámých lidí je pro mnohé z nás
minimálně „nekomfortní“. Mysl nám
ovládají 3 běžné obavy, které jsou v této situaci normální.
Jedná
se o
Obavu z odmítnutí
Obavu z neúspěchu
Obavu z neznáma
Jak tyto běžné obavy, se kterými se většina lidí potýká při návštěvě networkingových akcí, plných desítek neznámých lidí v neznámém prostředí zdolat?
Udělejte si pro sebe soukromý
motivační proslov s následujícími tipy, které vám pomohou se přenést přes tyto
běžné obavy.
10 motivačních prvků, které
vám mohou pomoci se elegantně přenést přes jakékoliv běžné obavy:
1. Dáváte networkingové akci 3 hodiny svého drahocenného času – 3 neplacené hodiny, takže z toho získejte co nejvíc je možné.
2. Užijte si networkingovou akci a rozhodně se pobavte.
3. Tato místnost je vám známá. Vidíte lidi, kteří stojí sami, a otevřené skupiny 2 nebo 3. (O těchto skupinách si povíme více v příštím článku) Všichni hosté budou přívětiví a vaši přítomnost uvítají. (Buďte obezřetní na uzavřené skupiny 2 , 3 a 4, v případě, že ze skupiny již někoho neznáte).
4. Naplánujte promluvit si se 3 novými lidmi a získat 3 nové informace. (nebo jakýkoliv váš jiný cíl)
5. Představte se lidem, na které jste se zaměřili.
6. Vždy platí tento status: Všichni přítomní chtějí networkovat. Chtějí vás poznat stejně tak jako vy chcete poznat je. Šance na odmítnutí jsou tedy téměř nulové.
7. Věříte si a máte spoustu znalostí ve svém oboru. Budete tedy působit jako expert ve svém oboru a svými znalostmi ostatní zaujmete.
8. Může se stát, že vás lidé odmítnou – tudíž si nezaslouží, abyste se jimi zabývali. Soustřeďte se na zbylých 99 % přítomných, kteří vaši přítomnost uvítají.
9. Pokud potkáte nepříjemného člověka, nesnažte se z něj příjemného udělat, ale přesuňte se k někomu příjemnějšímu.
10. Buďte zajímaví – jak? Zajímejte
se!
Inspirujte se, jak získává maximum z networkingových akcí Pavel Mráz
Kamila Zárychtová
Je ředitelkou projektu podnikatelských klubů Business for Breakfast, který v roce 2009 v České republice založila.
Business for Breakfast je nový marketingový nástroj, který vám pomůže udržet váš okruh kontaktů aktivní, propagovat byznys na osobní úrovni a získávat kontakty na nové zakázky prostřednictvím doporučení. Více informací na www.bforb.cz
Poslední zprávy z rubriky Okénko pro podnikatele:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Zlato - historický vývoj ceny Zlato po letech, minima, maxima, průměr. 1 oz - měna USD
- Jak koupit Bitcoin, kde koupit Bitcoin – nákup Bitcoinu
- Jak těžit bitcoin - těžba bitcoinů, mining
- Valorizace důchodů - jak stoupají důchody?
- Výpočet důchodu - Jak vysoký budete mít důchod?
- Jak získat na networkingových akcích maximum
- Jak získat maximum z networkingové události
- Jak na networkingové akci navázat rozhovor
- Remdesivir získal zelenou od SÚKL. Jak funguje, jak vznikl a pro koho bude vlastně určený? (video)
- Víme, jak získat dotaci na výměnu kotle. Podívejte se, jak na to
- Startupy: Jaký mají význam pro ekonomiku? Jak do nich investovat a jak pro ně získat peníze? VIDEO
- Akce Nano Technologies 2022 dne 30. 3.: prezentační a networkingová akce v Bruselu a jednání zástupců předních vědeckých institucí z ČR v institutu s globálním dosahem - IMEC v Lovani
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory