Francie - spotřebitelská důvěra za březen příjemně překvapila
Spotřebitelská důvěra ve Francii příjemně překvapila, když za březen vzrostla na nejvyšší hodnotu od června 2012. Navázala tak na solidní výsledek březnových PMI indexů, které jak v případě služeb (51,4), tak v případě zpracovatelského průmyslu (51,9) dosáhly na více jak dvouletá maxima. Březnový optimismus v celé EMU však nejspíše o něco zbrzdí data za duben, kde by se měly již v plném rozsahu projevit dopady krymské krize.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
16.12.2024 Vybrali jsme TOP 5 dárků ze světa technologií.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory