CME: Objem prodaného reklamního času v 1Q poklesl o 57%, Prima zvedá ceny
Podle deníku E15 klesl za 1Q 2013 prodaný reklamní čas na hlavním kanále Novy o 57 % r/r, přičemž podobný pokles nastal u druhého nejsledovanějšího kanálu Nova Cinema. Pokles prodaného reklamního času zhruba v tomto rozsahu je očekáván a je způsoben vyššími cenami za reklamu. Podle obchodního ředitele Novy Jana Vlčka se za první čtvrtletí snížily tržby, nepočítá se však s poklesem za celý rok. E15 rovněž uvádí, že Prima v reakci na zaplněnost reklamnního času zvýšila pro období duben až červen ceny. To hodnotíme jako mírně pozitivní pro CME, jelikož cílem nové politiky bylo přimět ke zvýšení cen celý trh. Míra zvýšení však není známa.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?