TV Nova: Prodeje reklamy na začátku února propadly o 60%
Dle HN se v prvních dvou únorových týdnech propadl objem odvysílaného reklamního času na TV Nova téměř o 60 % meziročně. Příčinou je výrazné zvýšení cen za reklamu, které dle listu bude s příchodem jarní sezóny pokračovat. Ceny za reklamu na Nově by se měly dále zvýšit o 20 % po růstu o třetinu na začátku roku a zrušení slev. Informace nepovažujeme za nové, jsou v souladu s informacemi z konferenčního hovoru CME ve středu. Nová cenová strategie počítá s tím, že dominantní tržní podíl Novy neumožní inzerentům na trvalo přejít ke konkurenci a dlouhodobý efekt na tržby tak očekává kladný. CME ale počítá s negativním efektem na tržby v 1. polovině r. 2013.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Investiční zlato - prodej zlata
- ČEZ Prodej, a. s. - cena elektřiny, ceník elektřiny 2020
- Investiční stříbro - Prodej stříbra
- ČEZ Prodej, a. s. Sazba D57d, tarif D57d
- CME: ceny reklamy TV Nova v lednu a únoru nižší
- Prodeje Toyoty v Číně se propadly o 70%. Celkové prodeje všech značek za 3 týdny února propadly o 89%
- TV Nova zahájila prodej regionálně cílené reklamy - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
- TV Nova zahájila prodej regionálně cílené reklamy
- TV NOVA dramaticky zvýšila ceník TV reklamy - bojkot inzerentů
- TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
- SDA: Prodeje automobilů v ČR v únoru propadly o 22% r/r, prodej Ferrari ale rostl o 300%
- Pravděpodobnost prodeje TV Nova se po prodeji aktiv v Chorvatsku a Slovinsku snižuje, říká analytik Patria Finance
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?