Loterie od Fortuny jde do útoku, ve čtvrtek spustí masivní reklamní kampaň s Rockym
PRAHA (MEDIAFAX) - Společnost Fortuna startuje prvního září masivní reklamní kampaň na svou loterii Loto, její součástí je televizní spot inspirovaný legendárním příběhem boxera Rockyho, v reklamě mimo jiné zazní filmová skladba z filmu Rocky I "Gonna Fly Now". Společnost o tom informovala ve středu.
Televizní spot se natáčel od 12. do 14. srpna v sedmi lokacích v Praze a Středních Čechách a objeví se v něm ty nejznámější filmové scény z Rockyho vítězného běhu městem, ovšem v českém kontextu a s množstvím dalších výherců. Rocky a postupně rostoucí dav výherců proběhnou areálem bývalých hutí Poldi Kladno, pražskou ulicí v Kotcích a pod Hlávkovým mostem, zatrénují si i v tělocvičně.
Nechybí ani kultovní scéna boxerského tréninku v mrazáku, v českém podání se ovšem boxuje do vepřových půlek, zatímco v původním filmu šlo o půlky hovězí. Další záběry se točily v holešovickém přístavu, finální scéna na letenských schodech a u metronomu.
Spot, ve kterém si zahrálo také okolo stovky komparsistů a též zaměstnanců Loterie Fortuna je z dílny reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a režisérem je Tomáš Mašín. Veškeré audio výstupy namluvil herec Pavel Rímský, který v českém dabingu tradičně propůjčuje Rockymu svůj hlas.
Kromě televizního spotu nasadí Loterie Fortuna v rámci propagace hry Loto též rozsáhlou kampaň v tisku a venkovních médiích. Chybět nebude ani několik variant vtipných rádiových spotů, ve kterých opět vystupuje legendární Rocky.
"Rocky je nejenom důvěrně známá postava, se kterou se ztotožňují už dvě generace. Nás inspiroval jeho ikonický příběh cesty za vítězstvím. V naší hře Loto není ale není jen jeden vítěz, u nás se vyhrává šestkrát častěji než u konkurence a právě myšlenku mnoha výherců v kampani dramatizujeme. V příběhu Rockyho jsme našli řadu paralel je to příběh boje Davida, který vyzve na souboj Goliáše - a Loterie Fortuna se chce v roli Davida ucházet o přízeň hráčů na českém loterijním trhu," poznamenal marketingová ředitelka Fortuna Loterie Lenka Janouchová.
Ve čtvrtek se reklama objeví televizi, rádiu, na billboardech, bigboardech a citilightech, v pátek první inzeráty vyjdou také v tisku. Kampaň poběží do konce roku 2011.
Fortuna už dříve oznámila, že do marketingu plánuje letos investovat pět milionů eur.
Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky