TNBiz (TN.cz)
Akcie v ČR  |  31.08.2011 11:35:17

Loterie od Fortuny jde do útoku, ve čtvrtek spustí masivní reklamní kampaň s Rockym

PRAHA (MEDIAFAX) - Společnost Fortuna startuje prvního září masivní reklamní kampaň na svou loterii Loto, její součástí je televizní spot inspirovaný legendárním příběhem boxera Rockyho, v reklamě mimo jiné zazní filmová skladba z filmu Rocky I "Gonna Fly Now". Společnost o tom informovala ve středu.

Televizní spot se natáčel od 12. do 14. srpna v sedmi lokacích v Praze a Středních Čechách a objeví se v něm ty nejznámější filmové scény z Rockyho vítězného běhu městem, ovšem v českém kontextu a s množstvím dalších výherců. Rocky a postupně rostoucí dav výherců proběhnou areálem bývalých hutí Poldi Kladno, pražskou ulicí v Kotcích a pod Hlávkovým mostem, zatrénují si i v tělocvičně.

Nechybí ani kultovní scéna boxerského tréninku v mrazáku, v českém podání se ovšem boxuje do vepřových půlek, zatímco v původním filmu šlo o půlky hovězí. Další záběry se točily v holešovickém přístavu, finální scéna na letenských schodech a u metronomu.

Spot, ve kterém si zahrálo také okolo stovky komparsistů a též zaměstnanců Loterie Fortuna je z dílny reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a režisérem je Tomáš Mašín. Veškeré audio výstupy namluvil herec Pavel Rímský, který v českém dabingu tradičně propůjčuje Rockymu svůj hlas.

Kromě televizního spotu nasadí Loterie Fortuna v rámci propagace hry Loto též rozsáhlou kampaň v tisku a venkovních médiích. Chybět nebude ani několik variant vtipných rádiových spotů, ve kterých opět vystupuje legendární Rocky.

"Rocky je nejenom důvěrně známá postava, se kterou se ztotožňují už dvě generace. Nás inspiroval jeho ikonický příběh cesty za vítězstvím. V naší hře Loto není ale není jen jeden vítěz, u nás se vyhrává šestkrát častěji než u konkurence a právě myšlenku mnoha výherců v kampani dramatizujeme. V příběhu Rockyho jsme našli řadu paralel je to příběh boje Davida, který vyzve na souboj Goliáše - a Loterie Fortuna se chce v roli Davida ucházet o přízeň hráčů na českém loterijním trhu," poznamenal marketingová ředitelka Fortuna Loterie Lenka Janouchová.

Ve čtvrtek se reklama objeví televizi, rádiu, na billboardech, bigboardech a citilightech, v pátek první inzeráty vyjdou také v tisku. Kampaň poběží do konce roku 2011.

Fortuna už dříve oznámila, že do marketingu plánuje letos investovat pět milionů eur.

Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz

TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.







Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688